Connect with us

Події

Сумку Hermès Джейн Біркін продали на аукціоні за рекордні €8,6 мільйона

Published

on


У Парижі на аукціоні продали сумку Hermès Birkin, яка належала співачці та акторці Джейн Біркін, за 8,6 мільйона євро, зробивши аксесуар другим за вартістю предметом моди, коли-небудь проданим на аукціоні.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Associated Press.

Переможна пропозиція у 7 мільйонів євро за сумку Hermès Birkin під час аукціону Sotheby’s викликала захоплені вигуки та оплески у залі. Зазначається, що з урахуванням комісійних аукціонного дому, загальна ціна для переможця із Японії склала 8,6 мільйона євро.

Торги почалися із 1 мільйона євро, але швидко збільшилися, тоді як наприкінці учасники аукціону змагалися за лот по телефону. Sotheby’s не назвав покупця. Дев’ять колекціонерів, які брали участь у торгах по телефону, у режимі онлайн та у залі, змагалися за сумку протягом 10 хвилин.

«Немає жодних сумнівів, що оригінальна сумка Birkin є справжньою унікальною річчю – єдиною у своєму роді в історії моди, яка перетворилася на феномен поп-культури, що сигналізує про розкіш у найвишуканіший спосіб. Неймовірно думати, що сумка, спочатку розроблена Hermès як практичний аксесуар для Джейн Біркін, стала найбажанішою сумкою в історії», – сказала Морган Халімі, голова відділу сумок і моди Sotheby’s.

Ціна, за яку було продано сумку Hermès Birkin, побила попередній аукціонний рекорд для сумки – 513 040 доларів США, яку заплатили за сумку Hermès White Himalaya Niloticus Crocodile Diamond Retourne Kelly 28 у 2021 році.

Як повідомляв Укрінформ, 16 липня 2023 року у Франції померла 76-річна англо-французька актриса й співачка Джейн Біркін.

Читайте також: Віллу Карла Лагерфельда продали на аукціоні за €4,7 мільйона

Про те, що Sotheby’s виставить на аукціон оригінальну сумку Hermès Birkin, що колись належала Біркін, стало відомо на початку червня.

Джейн Біркін / Фото з сайту Sotheby’s

Оригінальна модель Birkin була створена в 1984 році ексклюзивно для Джейн Біркін та у співпраці з нею тодішнім генеральним директором Hermès International SCA Жаном-Луї Дюма.

Біркін згадувала в інтерв’ю, як вона зіткнулася з Дюма під час польоту в літаку і поскаржилася на відсутність сумочки Hermès, яка б відповідала її потребам. Британсько-французька співачка розповіла, як намалювала модель на пакеті, і невдовзі після цього Дюма подарував їй оригінальну Birkin, яку бренд випустив на ринок під її ім’ям.

Перше фото: скріншот із відео



Джерело

Події

У Києві обговорили стратегію розвитку нематеріальної культурної спадщини

Published

on


У Національному музеї народної архітектури та побуту України відбулася публічна дискусія на тему “Стратегія розвитку нематеріальної культурної спадщини в Україні” за участі фахівців у сфері культури, представників міжнародних інституцій, митців, експертів і громадських діячів.

Як передає Укрінформ, про це повідомило Міністерство культури та стратегічних комунікацій України.

Дискусія стала частиною фестивалю “Жива культура – живий світ”, що відкриває серію заходів до Міжнародного дня нематеріальної культурної спадщини, проголошеного на 42-й сесії Генеральної асамблеї ЮНЕСКО у 2023 році.

Модерувала захід заступниця міністра культури та стратегічних комунікацій України Анастасія Бондар.

“Наша нематеріальна культурна спадщина — це не лише пам’ять про минуле, а доказ того, що ми живі, сильні й здатні передавати цінності далі, навіть у найтемніші часи. Завдання держави — не втручатися, а допомагати: чути, підтримувати, берегти й ділитися цією живою мудрістю світу”, – зазначила Бондар.

Вона наголосила на необхідності відкритого діалогу між усіма учасниками процесу.

“Тема нематеріальної культурної спадщини значно глибша і давніша за будь-які політики чи стратегії. Тому важливо, щоб ми разом — фахівці, громади, міжнародні партнери, держава — розробили спільні рішення, що дадуть нове дихання нашій спадщині”, – підкреслила Боднар.

Перший заступник міністра культури та стратегічних комунікацій України Галина Григоренко акцентувала увагу на важливості збереження нематеріальної спадщини.

“Документування, фіксація та передача від покоління до покоління традицій різних спільнот набуває особливого значення для нас зараз, в час війни, коли носії знаходяться під фізичною загрозою знищення, розриваються традиційні звʼязки та можливість передачі знань. Тому наше спільне завдання надавати можливості спільнотам практикувати нематеріальну спадщину та популяризувати різні її прояви”, – наголосила Григоренко.

Читайте також: МКСК та ALIPH підписали меморандум про створення Українського фонду культурної спадщини

За її словами, “охорона нематеріальної спадщини — це про майбутнє, а не тільки про минуле. Саме тому подібні заходи — це не лише професійна дискусія, а й можливість об’єднати зусилля, підтримати одне одного й разом творити нові стратегії збереження і передачі традицій”.

Своєю чергою голова Представництва ЮНЕСКО в Україні К’яра Децці Бардескі висловила підтримку Україні в боротьбі за збереження своєї культури в умовах війни.

“Бути тут — це акт солідарності. Для ЮНЕСКО важливо не лише говорити про захист спадщини, а бути з тими, хто її зберігає. Конвенція 2003 року визначає три ключові напрями — документацію, передачу та інституційну підтримку, і ми раді працювати з Україною в усіх цих напрямах”, – зазначила Бардескі.

Вона також відзначила зусилля України, спрямовані на збереження традицій, і підкреслила, що включення елементів української нематеріальної спадщини до Списку ЮНЕСКО – це не лише міжнародне визнання, а й внесок у загальнолюдську культурну спадщину.

Крім того, були представлені основні положення Стратегії розвитку культури 2025–2030 років, ухваленої урядом навесні 2025 року.

Як зазначила Григоренко, документом передбачені інтеграція культури до політики національної безпеки та міжвідомча взаємодія на всіх рівнях — від громад до центральних органів влади. Зокрема пріоритетними є питання збереження локальної ідентичності, зв’язку поколінь, реінтеграції ветеранів до цивільного життя через культуру, підтримку ментального здоров’я і впровадження безбар’єрності.

Учасники обговорили здобутки і плани у сфері охорони нематеріальної культурної спадщини, правові аспекти і стратегічне бачення розвитку галузі.

Як повідомляв Укрінформ, т. в. о. міністра культури та стратегічних комунікацій Тетяна Бережна обговорила з керівниками профільних структурних підрозділів обласних і Київської міської державних адміністрацій ключові завдання для сфери.

Фото: МКСК



Джерело

Continue Reading

Події

Журі Венеційського кінофестивалю назвало переможців

Published

on



Головний приз 82-го міжнародного Венеціанського кінофестивалю виборов фільм американського режисера Джима Джармуша “Батько мати сестра брат” (“Father Mother Sister Brother”).

Про це повідомляє DW, передає Укрінформ.

Про присудження “Золотого лева” картині за участю Том Вейтса, Адама Драйвера, Шарлотти Ремплінг, Кейт Бланшетт, Індії Мур та Вікі Кріпс журі фестивалю оголосило ввечері 6 вересня. Стрічка, що складається з трьох епізодів розповідає про життя різних поколінь сімей у Нью-Йорку, Парижі та Дубліні. 

Друга за значущістю нагорода – “Срібний лев” – дісталася картині туніського режисера Каутер Бен Ганьї “Голос Гінд Раджаб” (“The Voice of Hind Rajab”) про останні хвилини життя палестинської дівчинки в секторі Гази, яка загинула в січні 2024 року.

Найкращим режисером журі Венеціанського кінофестивалю визнало американця Бенні Сефді за фільм “Нищівна машина” (“The Smashing Machine”). Приз за найкращий сценарій здобули французи Валері Донзеллі та Жіль Маршан за картину “На роботу” (“À pied d’oeuvre”).

Читайте також: У межах Венеційського кінофестивалю відбудеться «Український день»

Водночас нагороду за найкращу жіночу роль отримала китаянка Сінь Чжилей за роль у фільмі “Сонце встає над усіма нами” (“The Sun Rises On Us All”) режисера Цай Шанцзюня. Найкращим актором визнали італійця Тоні Сервілло за роль у фільмі “Помилування” (“La Grazia”) режисера Паоло Соррентіно.

Як повідомляв Укрінформ, Міністерство закордонних справ та Міністерство культури і стратегічних комунікацій України засудили присутність російського прапора на Венеційському кінофестивалі.

Фото: La Biennale di Venezia



Джерело

Continue Reading

Події

Warner Bros. Discovery позивається до розробника нейромережі Midjourney через копіювання персонажів

Published

on



Компанія Warner Bros. Discovery подала позов проти генератора зображень на основі штучного інтелекту Midjourney через порушення авторських прав.

Про це повідомляє The Hollywood Reporter, передає Укрінформ.

У позові компанію Midjourney звинувачують у масовій крадіжці контенту, зокрема, що вона незаконно відображає та поширює копії образів відомих персонажів, захищених авторським правом, таких як Супермен, Диво-жінка, Джокер, а також героїв мультфільмів «Том і Джеррі», «Скубі-Ду» та «Рік і Морті».

«Наша мета – створювати історії та персонажів, які захоплюють аудиторію, втілюючи творче бачення наших партнерів. Midjourney свідомо та цілеспрямовано порушує авторські права на наші твори, тому ми подали цей позов, щоб захистити наш контент, партнерів та інвестиції», – заявив пресдатвник Warner Bros. Discovery.

Компанія вимагає відшкодування збитків у розмірі 150 тисяч доларів за кожне несанкціоноване використання персонажа і просить суд заборонити Midjourney копіювати, демонструвати та поширювати її інтелектуальну власність, а також зобов’язати впровадити захисні механізми від порушень.

Читайте також: Аріана Гранде та Джош Ґад озвучать головних персонажів мультфільму Warner Bros

У Midjourney наразі не коментували ситуацію.

Зазначається, що протягом багатьох років компанії, що займаються технологіями ШІ, навчали свої моделі на даних, зібраних в інтернеті, не виплачуючи компенсації авторам. Це призвело до судових позовів від авторів, звукозаписних компаній, новинних організацій, художників і студій, які стверджують, що деякі інструменти штучного інтелекту знижують попит на їхній контент.

Як повідомляв Укрінформ, Warner Bros. Discovery (WBD) оголосила про плани розділення на дві публічні компанії, що дозволить кожній із них максимально використати свій потенціал.

Фото: unsplash



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.