Connect with us

Відбудова

Україна зацікавлена залучати латвійський бізнес до відбудови

Published

on



«26 березня міністр Кабінету Міністрів України Олег Немчінов виступив на відкритті українсько-латвійського Бізнес-форуму-2025, який відбувся у Ризі, під час візиту української делегації до Латвії. Українсько-латвійський Бізнес-форум-2025 був організований Латвійським агентством інвестицій та розвитку, у рамках проведення у Ризі 11-го засідання Міжурядової українсько-латвійської комісії з питань економічного, промислового і науково-технічного співробітництва, та присвячений створенню нових можливостей для бізнесу та партнерства між підприємцями обох країн», – йдеться у повідомленні.

Виступаючи перед учасниками Бізнес-форуму, Олег Немчінов наголосив, що українська сторона зацікавлена у залученні латвійського бізнесу до відбудови нашої країни. Це відкриває нові можливості для латвійських компаній, які можуть взяти участь у масштабних проєктах модернізації інфраструктури, розвитку енергетики, сільського господарства та багатьох інших галузей.

Проведення цього заходу надало можливість представникам України та Латвії обмінятися досвідом, дізнатися про актуальні програми підтримки бізнесу та вивчити можливості співпраці в різних сферах.

Читайте також: Країни Балтії витрачають на оборону більше ніж 2% ВВП

Як повідомлялося, у лютому Латвія в рамках громадської благодійної ініціативи «Безпілотники для ЗСУ» передала Україні 100 FPV-дронів власного виробництва.

Кошти на придбання дронів були зібрані, зокрема, під час благодійної ініціативи міністра закордонних справ Латвії Байби Браже, яка у травні 2024 року пробігла Ризький напівмарафон і закликала співвітчизників робити пожертви на безпілотники для ЗСУ.

Фото: facebook.com/nemchinov.oleh



Джерело

Відбудова

Для відновлення системи водопостачання Кривого Рогу запускають проєкт на €30 мільйонів

Published

on



Європейський Союз виділяє 30 мільйонів євро на відновлення системи водопостачання в Кривому Розі Дніпропетровської області, яке впроваджуватиме Міжнародна організація з міграції (МОМ).

Як передає Укрінформ, про це оголосило Представництво Євросоюзу в Україні.

«Атаки Росії завдали серйозної шкоди українським системам водопостачання, поставивши під загрозу цілі міста. За допомогою цього проєкту ЄС допомагає відновити життєво важливі послуги та зменшити вразливість таких громад, як Кривий Ріг», — зазначив керівник відділу відбудови, енергетики, інфраструктури та навколишнього середовища Представництва ЄС Жослен Корне.

До катастрофи Кривий Ріг залежав від водопостачання з Каховського водосховища, але тепер місто залежить від альтернативних джерел, які не можуть забезпечити достатню якість та кількість води, наголошено в повідомленні.

В Євросоюзі очікують, що проєкт, що фінансується ЄС та реалізується МОМ, покращить якість води, зменшить споживання енергії та скоротить втрати води в міській водопровідній мережі. У партнерстві з Криворізьким водоканалом та місцевими органами влади МОМ відремонтує насосні станції, замінить трубопроводи та підвищить ефективність міської водоочисної станції. Протягом наступних двох років проєкт принесе користь майже 700 000 мешканців Кривого Рогу, включно з близько 80 000 переселенців.

Читайте також: Наслідки підриву Каховської ГЕС турбують кожного четвертого херсонця

Як повідомляв Укрінформ, у ніч на 6 червня 2023 року російська армія підірвала греблю Каховської ГЕС, спричинивши затоплення частини Херсонської та Миколаївської областей і водночас критичне обміління Каховського водосховища.

Координатор системи ООН в Україні та гуманітарний координатор Матіас Шмале зазначав, що проблеми водопостачання і життєдіяльності в районах, які постраждали внаслідок російського підриву, досі не подолані до кінця.



Джерело

Continue Reading

Відбудова

В Україні цього року вже відремонтували майже 1,7 мільйона квадратних метрів доріг

Published

on


«Служби відновлення в областях проводять поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. З початку року на автошляхах ліквідовано пошкодження, руйнування та деформації дорожнього покриття на загальній площі 1,68 млн м²», – йдеться в повідомленні.

Найбільше таких робіт проводяться на прифронтових шляхах — та становлять понад 70% загального обсягу. Крім того, роботи з експлуатаційного утримання виконуються на під’їздах до пунктів пропуску через державний кордон.

Найактивніше роботи проводяться у Дніпропетровській, Донецькій, Київській, Миколаївській, Сумській, Харківській та Чернігівській областях.

Читайте також: У Києві через спеку обмежуватимуть рух вантажівок

Як повідомлялося, на експлуатаційне утримання доріг у прифронтових регіонах уряд виділив додаткові 5,2 млрд грн з резервного фонду держбюджету. Кошти спрямовано на виконання робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання пошкоджених автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, які використовуються для потреб Збройних сил.

Фото: t.me/Agency_for_restoration



Джерело

Continue Reading

Відбудова

Водогін для Миколаєва: проклали понад 90% труб

Published

on



“Підрядник в цілодобовому режимі будує водогін для Миколаєва. На об’єкті задіяно майже 2000 працівників та понад 1000 одиниць техніки, роботи ведуться в режимі 24/7”, – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що паралельно з прокладанням траси тривають роботи в межах водозабірного каналу на Південному Бузі. Монтаж усіх чотирьох гілок, які транспортуватимуть воду до насосної станції №1 у районі Нової Одеси, завершено — наступний етап передбачає встановлення труб на бетонні опори на дні каналу.

До цих робіт залучаються водолази, які виконують підготовчі роботи: на дні каналу формується основа з бетонних плит, яка забезпечить надійну фіксацію та стабільність трубопроводів. Після завершення монтажу відбудеться зворотна засипка водозабірного каналу відповідно до проєктних вимог.

Високий ступінь готовності мають і насосні станції, де фактично завершено основне будівництво станцій №1 та №3 та фінішують роботи на станції №2. Вже наприкінці червня заплановано монтаж електротехнічного та насосного обладнання — ключовий етап до пусконалагодження.

На окремих ділянках водогону технічна складність підсилюється природними умовами. Місцевість біля зрошувальних каналів має високий рівень ґрунтових вод, що вимагає додаткових заходів стабілізації.

Маршрут водогону прокладається поза межами населених пунктів — це зберігає існуючу інфраструктуру та прискорює темпи виконання.

У місцях, де траса перетинає річки, автомобільні дороги, залізницю, нафтопроводи, газопроводи, застосовується метод горизонтального направленого буріння, що дозволяє здійснювати монтаж без пошкодження поверхні та порушення інфраструктури.

Загалом, на маршруті водогону передбачено 20 таких перетинів, 14 з яких вже виконано. У ході будівництва виконується унікальний інженерно-технологічний кейс – горизонтально направлений прокол під дном річки Інгул. Довжина переходу – 462 м, а глибина залягання 14 м – еквівалент чотириповерхового будинку. Цей метод дозволяє уникнути порушень екосистеми і забезпечити точність у складних геологічних умовах.

Загальна протяжність водогону становить по 67,8 км в дві нитки з пропускною здатністю 120 000 м³ на добу для Миколаєва та 50 000 м³ — для меліоративної системи Нової Одеси та Миколаївського району.

Читайте також: Для відновлення системи водопостачання Кривого Рогу запускають проєкт на €30 мільйонів

У другій половині липня «Автострада» планує почати прокачування води між насосними станціями та проведення пусконалагоджувальних робіт.

Як повідомлялося, проєкт будівництва нового водогону Нова Одеса – Миколаїв протяжністю майже 68 км ​початково оцінювався у 8,7 млрд грн, але після детального аналізу внесено корективи. Тож нинішня орієнтовна його вартість – 6,2 млрд грн.

Питна вода у кранах мешканців Миколаєва зникла 12 квітня 2022 року через перебитий росіянами водогін Дніпро-Миколаїв. Відтоді там тече лише технічна солона вода, яка роз’їдає труби.

Фото: Автострада



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.