Укрзалізниця посилить контрольні заходи на вокзалах, пасажирам рекомендується прибувати на місце завчасно.
Про це голова правління компанії Олександр Перцовський заявив у Фейсбуці, передає Укрінформ.
Він наголосив, що російські пропагандисти погрожують зупинити залізницю як головну артерію країни, нібито у «відповідь» завдати удару по українській залізничній інфраструктурі.
«Правда ж в тому, що це не погрози і ніяка не відповідь, а наша щоденна реальність понад 3 роки: Нещодавно працював у Херсоні із нашими залізничиками. Кожен приїзд туди – навипередки із дронами, люди очікують на прибуття поїзда в укритті, за локомотивами женуться дрони, спалені наші вагони, є загиблі. Втім, це не змусить нас обірвати сполучення із українським Херсоном – в броніках та касках машиністи продовжують вести поїзди, а колійники, зв’язківці, енергетики – відновлювати інфраструктуру після обстрілів. Так само – на Донеччині, Сумщині, Харківщині, Запоріжжі та інших регіонах», – зазначив Перцовський.
За його даними, загалом російські війська атакували інфраструктуру Укрзалізниці вже понад 3,7 тисячі разів.
Проти об’єктів компанії були скоєні близько 300 диверсій і терактів, понад 400 злочинів, кваліфікованих як порушення законів та звичаїв війни.
Російська армія била по залізничній інфраструктурі України ракетами типу «Калібр», х-22 і х-101, с-300/с-400, керованими авіабомбами, зокрема й фугасними, артилерією та дронами-камікадзе типу Shahed. На окремих ділянках ворожі безпілотники прицільно полюють на рухомий склад.
«Зараз ворог активізувався особливо підступно: ми один за одним знаходимо на наших коліях спеціальні пристрої, сконструйовані так, щоб потяги зійшли з рейок. Останні приклади: тиждень тому машиністи Поляков та помічник Кулешов рухались із особливою пильністю і встигли екстренно зупинитись буквально за 50м, запобігши наїзду. Після того за 2 дня бригада машиніста Ткача, помічника Кравченка – на сусідньому непарному перегоні виявила аналогічний пристрій, тут же повідомила станцію, перекрили рух. Поруч із пристроєм знайшли засоби фотофіксації», – зауважив голова правління.
Перцовський підкреслив, що Укрзалізниця спільно з усіма причетними службами вживає заходів, щоб звести подібні ризики до мінімуму.
Оперативний штаб, за його словами, діє постійно.
«Десь ми будемо їхати повільніше, десь затримаємось на додатковий контроль – вибачаємось за це заздалегідь», – зазначив очільник компанії.
Він закликає пасажирів бути максимально пильними до всього, що відбувається навколо: під час перебування на вокзалах та в поїздах, біля колій. Якщо помітили будь-які підозрілі дії чи предмети, підозрілих осіб – відразу повідомляти працівникам залізниці поруч чи правоохоронцям.
Прибувати на вокзали рекомендується на 20-30 хвилин раніше, планувати подорожі так, щоб бути готовими на певні сповільнення та затримки, із запасом часу.
«Ми будемо посилювати контрольні заходи на вокзалах. Як би ми не хотіли відчиняти двері наших вокзалів поширше, наразі – ключове це безпека кожного та кожної, хто нам довіряє своє пересування», – попередив Перцовський.
Він наголошує: продовжувати рух сьогодні – це щоденний ризик.
«Давайте, як і в перші місяці після вторгнення ворога в 2022-му, об’єднаємось, будемо максимально пильними, будемо ставитись один до одного з розумінням, а до праці залізничників – із максимальною повагою з тим, щоб сфокусовано, в тонусі пройти цей період загострених ризиків», – закликає голова компанії.
Як повідомляв Укрінформ, унаслідок масованої повітряної атаки російських військ у ніч на 6 червня зазнала пошкоджень залізнична ділянка у Київській області. Відремонтувати все вдалося раніше, ніж планувалося.