Connect with us

Події

Акторка Кім Новак отримає найвищу нагороду на Венеційському кінофестивалі

Published

on



Американська акторка Кім Новак отримає на Венеційському кінофестивалі найвищу нагороду – «Золотого лева» за значний внесок у кіномистецтво.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє ANSA.

«Я глибоко зворушена отриманням престижної нагороди «Золотий лев» від такого шанованого кінофестивалю. Отримати визнання за свою роботу в цей період мого життя — це мрія, яка здійснилася. Я цінуватиму кожну мить, проведену у Венеції», – сказала 92-річна Новак.

Художній директор кінофестивалю Альберто Барбера назвав Новак «однією з найулюбленіших ідолів цілої епохи голлівудських фільмів».

«Цей «Золотий лев» за життєві заслуги вшановує емансиповану зірку, бунтарку в самому серці Голлівуду, яка осяяла мрії любителів кіно, перш ніж піти на пенсію на своє ранчо в Орегоні (штат у США – ред.), щоб присвятити себе малюванню та своїм коням», – додав він

Зазначається, що Новак знялася в трилері відомого кінорежисера Альфреда Гічкока «Запаморочення», а також у таких фільмах, як «Пікнік» і «Дзвін, книга і свічка».

Читайте також: Netflix придбав «Нову хвилю» Лінклейтера після дебюту на Каннському кінофестивалі

Як повідомляв Укрінформ, американський режисер, сценарист і продюсер, лауреат «Оскара» та «Золотого глобуса» Александер Пейн очолить журі цьогорічного Венеційського міжнародного кінофестивалю.

Фото: labiennale.org



Джерело

Події

Warner Bros. Discovery розділиться на дві провідні медіакомпанії

Published

on



Warner Bros. Discovery (WBD) оголосила про плани розділити компанію, звільнивши її від сплати податків, на дві публічні компанії, що дозволить кожній із них максимально використати свій потенціал.

Про це на своєму веб-сайті повідомила американська багатонаціональна компанія ЗМІ та розваг, передає Укрінформ.

Посилена стратегічна спрямованість та гнучкість покращать позиціонування відомих брендів у сфері розваг, спорту та новин, що сприятиме підвищенню вартості для акціонерів, йдеться в релізі.

Компанія Streaming & Studios складатиметься з Warner Bros. Television, Warner Bros. Motion Picture Group, DC Studios, HBO та HBO Max, а також їхніх легендарних кіно- та телебібліотек. Вона зосередиться на продовженні масштабування каналу HBO Max, який зараз представлений на 77 ринках, а старт на нових ринках, запланований на 2026 рік, розвиватиме свій глобальний імпульс, інвестуючи у програми, які відрізняють та рухають платформу.

Друга компанія Global Networks включатиме провідні телевізійні бренди розваг, спорту та новин по всьому світу, включаючи CNN, TNT Sports у США та Discovery, провідні безкоштовні канали по всій Європі та цифрові продукти, такі як прибутковий стрімінговий сервіс Discovery+ та Bleacher Report (B/R).

Повідомляється, що компанія охоплюватиме портфель розважальних, спортивних та новинних телевізійних мереж і брендів, також їхні цифрові продукти, які на сьогодні охоплюють 1,1 мільярда глядачів 68 мовами у 200 країнах і територіях.

Президент і генеральний директор WBD Девід Заслав, обійме посаду президента та генерального директора Streaming & Studios.

Global Networks очолить фінансовий директор WBD Гуннар Віденфельс.

Обидва обійматимуть свої нинішні посади в WBD до розділення.

«Культурне значення цієї чудової компанії та вражаючі історії, які вона втілювала в життя протягом понад століття, торкнулися незліченної кількості людей у всьому світі. Це цінна спадщина, яку ми з гордістю продовжимо в наступному розділі нашої історії», – сказав Заслав.

Читайте також: HBO назвав акторів, які зіграють головні ролі у серіалі про Гаррі Поттера

Очікується, що поділ буде завершено до середини 2026 року за умови виконнання інших умов та остаточного схвалення поділу Радою директорів WBD, йдеться в повідомленні компанії.

Як повідомляв Укрінформ, кінокомпанія Warner Bros. та кіностудія Legendary Pictures перенесли на пів року вихід у прокат комедійного бойовика «Друзі тварин» (Animal Friends) із голлівудськими зірками Раяном Рейнольдсом і Джейсоном Момоа у головних ролях.



Джерело

Continue Reading

Події

Точицький відвідав у Київській лаврі виставку «Мазепа: Стратегія європейської України»

Published

on



Міністр культури та стратегічних комунікацій України Микола Точицький відвідав у Національному заповіднику “Києво-Печерська лавра” виставку “Мазепа. Стратегія європейської України” і назвав її вчасною та символічною.

Як передає Укрінформ, про це йдеться у дописі Точицького у Фейсбуці.

“Мазепа. Стратегія європейської України” – це більше, ніж просто виставка. Це відповідь на запитання: хто ми?”, – зазначив Точицький.

Міністр наголосив, що “гетьман Іван Мазепа – справжній європейський лідер свого часу. Талановитий стратег, блискучий реформатор, меценат і культурний дипломат. Людина, яка не просто очолювала державу, а формувала її образ і сенс. Виставка в Лаврі – це про нього. І водночас – про нас”.

За словами Точицького, “у залах Національного заповідника “Києво-Печерська лавра” оживає доба, яку три століття поспіль намагалися стерти з нашої історичної пам’яті”.

“Але не стерли. Бо дух мазепинської України – живий. У бойовій шаблі, іконах, стародруках, підручниках, коштовностях і зброї. І, найголовніше – у нашій свідомості”, – підкреслив міністр.

Точицький наголосив: “Мазепа обрав Європу. І ми сьогодні знову боремося за той самий вибір бути частиною європейської цивілізації”.

Він підкреслив, що ця виставка дуже вчасна, символічна й емоційна.

Читайте також: Микола Точицький: У музейній сфері необхідно відновити кадровий резерв і розв’язати проблему з фінансуванням

За словами міністра, вона повертає спадкоємність державницької традиції.

Точицький подякував всім, хто підготував цю виставку, і наголосив, що “це ще один крок до нашої перемоги – не тільки на полі бою, а й у битві за історію, памʼять та правду”.

Як повідомляв Укрінформ, у Києво-Печерській лаврі відкрилася виставка “Мазепа. Стратегія європейської України”, присвячена постаті гетьмана Івана Мазепи та його боротьбі за європейський вибір української державності.

Фото: Mykola Tochytskyi, Facebook 



Джерело

Continue Reading

Події

Біля Софії Київської встановили інсталяцію, яку Україна представить на Burning Man

Published

on



На Софійській площі у Києві на огляд встановили інсталяцію Black Cloud (“Чорна хмара”), яку Україна представить у США на щорічному фестивалі незалежного мистецтва Burning Man.

Як передає Укрінформ, волонтер і громадський діяч Віталій Дейнега пояснив у Фейсбуці, що собою символізує скульптура.

Як зазначив Дейнега, “зараз все більше сигналів про те, що Росія не збирається зупинятися в Україні. І якщо ми разом з усім світом не зупинимо її тут, то доведеться зупиняти її вже на території ЄС”.

“Цей сценарій зараз здається настільки ж нереальним, як у грудні 2013 року здавався нереальним напад Росії на нас. Це просто сліпа віра, що раз у Європі кілька поколінь підряд панував мир – то так буде завжди. Ми теж так колись думали, а до нас – грузини. А до них – багато інших народів”, – додав він.

Дейнега поінформував, що цьогоріч Україна повезе на Burning Man роботу, яка візуалізує “слона в кімнаті” – величезну екзистенційну загрозу, яка уже тут.


“Вона вже прийшла і не збирається йти. Європа і США можуть ігнорувати її далі, а можуть готуватись і допомагати нам. Якщо хочуть жити, звісно”, – підкреслив волонтер.

За словами Дейнеги, спочатку роботу побачать в Україні, а потім її відправлять до США.

Інсталяція перебуватиме на Софійській площі до ранку 9 червня.

Вона включає скульптурну частину, світло, музику та інтегровані у неї звуки війни.

Читайте також: Українських митців запрошують до участі в Мальтійській бієнале

Робота виконана у співпраці Ukrainian art Group і медіапроєкту Ukrainian Witness. Художник інсталяції – Олексій Сай. Продюсер – Віталій Дейнега.

Використані звуки війни записані у Запоріжжі Денисом Барабанзою.

Як повідомлялось, Burning Man – щорічна восьмиденна подія незалежного мистецтва, яка відбувається в американській пустелі Блек-Рок у штаті Невада.

Фото: Суспільне Новини/Анна Железняк



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.