Відбудова
Директор запорізького автовокзалу, в будівлю якого влучила КАБ, розповів про відновлення роботи станції
Попри авіаційний удар автостанція у Запоріжжі не припиняла роботу ані на день. Будівля вокзалу зруйнована, але касу облаштували між перонами, рейси не скасовували.
Про це кореспондентові Укрінформу розповів начальник Запорізької автобусної станції Ігор Парапанов.
«Ми працюємо без змін. Каса на 12 платформі». Такий напис зробило керівництво центрального автовокзалу Запоріжжя на фасаді зруйнованої будівлі. Замість вікон там плити ОСБ, даху немає, стін частково також. 10 серпня ворожий КАБ влучив у будівлю автостанції. Постраждало 24 людини, одну з них – рятувальники дістали з-під завалів.
Відновлення запорізького автовокзалу, в будівлю якого влучив КАБ / Фото: Дмитро Смольєнко. Укрінформ
«Справа в тому, що у вечірній час зменшений пасажиропотік. О 17:20 поїхало два автобуси: один на Дніпро, інший – на Покровське. Наступний аж на 19:30 мав бути. Люди зазвичай збираються на 19:00. У нас ввечері вісім відправлень. Буває таке, що тут 200 людей. Це і ті хто їдуть, і ті, хто проводжає. Якби удар був пізніше, то був би жах», – говорить директор станції.
У момент удару він разом з контролерами та касиркою були на робочому місці. Їм пощастило, бо були в тій частині будівлі, яка не зруйнована.
«Вибухи не чув, а може не памʼятаю просто. Я голову закривав руками, бо падало все. Вибух пішов вгору. В балку перекриття влучило», – каже Парапанов.
Автобуси, що мали їхати ввечері, тимчасово відправляли з території, що поруч. На самому вокзалі працювали поліція, швидка, рятувальники, волонтери.
Уже зранку станція відновила роботу. Автобуси відправляються за розкладом. Єдине – каса тимчасово знаходиться між платформами для відправлення.
«Іншого місця немає. Перевізники не бояться їхати звідти, а от пасажирів стало в три рази менше», – говорить Ігор Парапанов.
За його словами, щодня звідси відправляється 50 рейсів як у межах країни, так і міжнародні.
Автобусна станція у Запоріжжі працює без зупину з початку війни.
Як повідомлялося, 10 серпня близько 18:00 війська РФ вдарили двома керованими авіабомбами по Запоріжжю. Одна зруйнувала вокзал, інша – пошкодила студентську клініку. Також пошкоджено багатоповерхівки, автівки та торгові точки.
Фото Укрінформу можна купити тут.
Відбудова
На Дніпропетровщині цьогоріч відновили майже 400 тисяч м² доріг
У Дніпропетровській області від початку року вдалося відновити майже 400 тисяч квадратних метрів дорожнього покриття, відремонтувати мости та шляхопроводи, які забезпечують логістику Сил оборони.
Про це повідомив у Фейсбуці віцепрем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба, передає Укрінформ.
У межах робочої поїздки в регіон віцепрем’єр разом із керівником Агентства відновлення Сергієм Сухомлином проїхав прифронтовими дорогами, де тривають ремонти та заходи з облаштування антидронового захисту, оглянув ділянки, які щоденно забезпечують воєнну та гуманітарну логістику.
«Роботи виконуються у постійній координації з військовими», – зауважив Кулеба.
Обмежені ресурси та безпекова ситуація, як зазначив він, не дають можливості одночасно ремонтувати всю мережу, тож на прифронтових територіях діє система пріоритетів. Визначають ці пріоритети Генеральний штаб Збройних сил України та Міністерство оборони.
Агентство відновлення відповідає за дороги державного значення. Однак прифронтові шляхи часто проходять не лише ними, а й через місцеві та комунальні дороги. Якщо одна ділянка залишається зруйнованою, фактично весь маршрут перестає працювати. Тому до всього напрямку застосовують комплексний підхід.
Прикладом такої комплексної скоординованої роботи є Барвінкове Харківської області. Один із важливих логістичних напрямків до фронту там проходить саме через дороги різного підпорядкування.
«Завдання полягало в тому, щоб відновлювати їх одночасно, в одному темпі й за узгодженими пріоритетами. На сьогодні 40 кілометрів доріг державного та місцевого значення на цьому маршруті вже з ремонтом», – поінформував віцепрем’єр.
Ремонтні роботи на комунальних дорогах Барвінківської міської ради, за його даними, тривають. На фінальному етапі також покриття сітками кількох ключових відрізків. Далі черга інших ділянок.
Така ж робота, за словами Кулеби, системно ведеться і в інших прифронтових областях. Окремим пріоритетом для посиленого захисту є ділянки в межах 10-15 кілометрів від лінії фронту.
Як повідомляв Укрінформ, Мінрозвитку спільно з Міністерством енергетики працюють над збільшенням доступних обсягів електроенергії для Дніпропетровської області, що мають відповідати її навантаженню як прифронтового регіону з воєнною логістикою та великою промисловістю.
Відбудова
В Агентстві відновлення планують нормалізувати логістичну ситуацію на Одещині за кілька днів
Ремонтні роботи на пошкодженому мосту в Одеській області тривають, ситуацію з логістикою планується покращити найближчим часом.
Про це голова Агентства відновлення Сергій Сухомлин повідомив в ефірі «Суспільного», передає Укрінформ.
«Інженери працюють, щоб відповідні служби могли якнайшвидше відновити ремонт моста. Ми розуміємо, що це дуже важливо для країни, для забезпечення, в тому числі, нафтопродуктами. Уряд зробив усе можливе для того, щоб перенаправити нафтопродукти іншими маршрутами, така можливість є. Тому я думаю, що за два-три дні нормалізуємо ситуацію», – сказав Сухомлин.
Щодо безпосередньо робіт на пошкодженому мосту очільник Агентства відновлення додав, що вони ускладнені через регулярні обстріли. Зокрема, останні ще погіршили стан споруди. Водночас Сухомлин підкреслив, що у служб Агентства є фактичний досвід ліквідації таких наслідків, і він сподівається, що завершити роботи вдасться найближчим часом.
Наразі для сполучення з південно-західною частиною Одеською області використовуються альтернативні маршрути, зокрема через територію Молдови.
«Але ми розуміємо, що є багато людей без закордонних паспортів. Кабінет міністрів проводить наразі дуже багато роботи, в тому числі на міжнародному рівні, щоб це питання вирішити», – додав Сухомлин.
Як повідомлялося, АТ “Укрзалізниця” призначає додаткову групу вагонів до Кишинева з Одеси та Києва. Це стало оперативною реакцією Укрзалізниці на ускладнення перетину молдовського кордону іншими видами транспорту.
Україна спільно з Молдовою опрацьовують транзитні маршрути та альтернативні шляхи сполучення, щоб забезпечити роботу логістики півдня України.
Фото: dumskaya.net
-
Одеса7 днів agoЗатори біля Паланки — ситуація на кордоні з Молдовою
-
Усі новини1 тиждень agoРозлучення Наталки Денисенко – акторка розкрила причину
-
Війна1 тиждень agoСирський окреслив ключові зміни — деталі
-
Події7 днів agoУ Львові й Дніпрі закриваються книгарні «Ноти» і «Ніша»
-
Суспільство1 тиждень agoСвириденко взяла участь у церемонії запаленні Ханукії у приміщені українського уряду
-
Усі новини6 днів agoПохорон Степана Гіги — що сказав його друг на церемонії прощання
-
Усі новини7 днів agoІдеї чаю — що додати в напій, щоб він був ще смачнішим
-
Одеса1 тиждень agoБлекаут в Одесі 2025 р— як люди справляються з відключеннями світла
