Connect with us

Регіон

Траса Одеса-Рені під пресом вантажівок

Published

on

Блокада повноцінної роботи портів України та Великої Одеси призвела, до зміни логістичних потоків на території Одеської області. І найбільший трафік наразі йде автомобільною дорогою М-15 Одеса-Рені

Ця траса стала важливою задля функціонування, як “Зернової ініціативи”, так і для перевезення вантажів від закордонних партнерів. Транспортна інфраструктура не була готова до такого трафіку, особливо одразу після повномасштабного вторгнення, розповів під час брифінгу в Медіацентрі Україна-Одеса директор департаменту морегосподарського комплексу, транспортної інфраструктури та зв‘язку Одеської обласної військової адміністрації Олександр Гайдук. 

Загалом великовантажні автомобілі шкодять дорогам, але потрібно врахувати, що часто вони їздять ще й із порушенням вагових норм. До проблем додалась завантаженість саме кількістю автомобілів, тому інколи затори становили близько 20 кілометрів. Серед “тонких місць” на дорозі Одеса-Рені був залізничний переїзд у смт Сарата. Для відновлення дорожнього покриття на цій ділянці рух було перекрито повністю протягом трьох днів, але після робіт питання заторів вирішилось. 

Фото: Одеська ОВА

Як розповіли “Дайджесту Одеси” у Службі автомобільних доріг в Одеській області воєнний стан призупинив всі роботи з проєктування, будівництва капітального ремонту та реконструкцій доріг. Але роботи з експлуатаційного утримання, як на автомобільній дорозі М-15 Одеса-Рені (на м.Бухарест), так і на інших важливих економіко-логістичних маршрутах області, проводяться щодня. 

Фото: Служба автомобільних доріг в Одеській області

“Також на автомобільній дорозі М-15 Одеса-Рені влаштували майданчики для зберігання протиожеледних матеріалів, які тимчасово використовуються для відстою для великогабаритних транспортних засобів. Це зроблено для того, щоб на узбіччях знаходилось якомога менше таких транспортних засобів”, — прокоментували у Службі автомобільних доріг в Одеській області.

Олександр Гайдук відзначив, що наразі проблемною є ділянка біля селища Маяки та Саф’яни через просідання асфальту. Але загальний стан траси наразі дозволяє забезпечувати перевезення товарів. 

Фото: То є Львів

Регіон

В Одеській області ремонтують дороги експортних та портових маршрутів

Published

on

Розпочато роботи з ліквідації ямковості та вибоїн на автомобільних дорогах державного значення Одеської області. Про це повідомили у Службі автомобільних доріг. 

“У зв’язку із завершенням осінньо-зимового періоду 2022-2023 років та нормалізацією погодних умов, розпочато роботи з ліквідації ямковості та вибоїн, що виникли під час зимової негоди. Роботи виконуємо гарячими асфальтобетонними сумішами”, – йдеться у повідомленні.

Роботи, які проводяться у рамках експлуатаційного утримання, виконують на автошляхах з високою інтенсивністю руху: експортні, портові маршрути.

Окрім усунення ям та вибоїн ремонтні бригади лагодять бар’єрні огородження, встановлюють нові дорожні знаки, прибирають сторонні предмети з проїзної частини та очищують русла штучних споруд для забезпечення сталого водовідведення.

Нагадаємо, що автошлях М-15 Одеса-Рені став надзвичайно важливим для країни, забезпечуючи, як мінімум, роботу «Зернової ініціативи», тому кожний тріск асфальту під сотнями вантажівок — одне з головних питань Служби автомобільних доріг в Одеській області. «Дайджест Одеси» поспілкувався з виконуючим обов’язки начальника Служби Андрієм Донченком, дізнався про проблемні місця, ремонт та руйнацію доріг, скорочення штату та заморожені проєкти в регіоні. 

Continue Reading

Регіон

Збив підлітка та поїхав: як в Одеській області шукали водія легковика

Published

on

Неповнолітній учасник дорожнього руху, який був на ровері, отримав незначні подряпини, а його двоколісник зазнав механічних пошкоджень. Про це повідомляє ГУНП в Одеській області.

Подія сталася 20 березня близько опівдня на вулиці Пролетарській у місті Балта. В поліцію зателефонував місцевий мешканець і повідомив, що його неповнолітнього сина, який їхав на велосипеді по узбіччю дороги, збив автомобіль «Volvo», що рухався в попутному напрямку, і з місця аварії втік. На щастя, юнак не зазнав тілесних ушкоджень, окрім подряпин.

Особу правопорушника, яким виявився 64-річний місцевий житель, поліцейські встановили протягом кількох годин. З його слів, він покинув місце пригоди після того, як  пересвідчився, що з хлопцем все гаразд. 

На вимогу поліцейських пройти перевірку на стан сп’яніння чоловік дав згоду, але попередив, що після скоєння ДТП вжив алкогольний напій. Перевірка показала, що він був нетверезий.

Адміністративні матеріали правоохоронці вже скерували до суду. Максимальне покарання, яке  загрожує порушнику, штраф у розмірі  34000 гривень або адміністративний арешт на строк п’ятнадцять діб, з позбавленням права керування транспортними засобами на строк три роки.

Continue Reading

Війна

Безкоштовне протезування військових та цивільних в Одесі

Published

on

В Україні протезування безкоштовне. Але постраждалі внаслідок бойових дій не завжди поінформовані або не вірять у можливості української медицини, тому часто шукають можливості протезування за кордоном. Так, для отримання якісного протеза в Україні потрібно пройти певні бюрократичні процедури. Але в Україні та Одесі встановлюють сучасні протези і роблять це безоплатно та якісно.

У зв’язку з актуальністю цієї теми консультанти VETERAN HUB створили спеціальну інструкцію для військовослужбовців, ветеранів та всіх, хто потребує протезування в Україні.

Отже, протези — це технічні засоби реабілітації, які можна безоплатно отримати від держави й водночас пройти реабілітаційний курс з користування ними. 

На них можуть претендувати:

  • особи з інвалідністю;
  • діти з порушеннями опорно-рухового апарату;
  • військовослужбовці; 
  • мирні громадяни, які дістали поранення внаслідок військової агресії російської федерації проти України; 
  • ті, на кого поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист».

Щоб отримати безоплатний протез або інший технічний засіб реабілітації слід пройти кілька кроків процедури:

  • Подати заяву та повний пакет документів або до ЦНАП, або до органу соціального захисту населення, або через електронний кабінет особи з інвалідністю;
  • Ознайомитися з інформацією про технічні засоби реабілітації та переліком підприємств, які забезпечують протезами в рамках державної підтримки;
  • Отримати від Фонду соціального захисту інвалідів повідомлення про ухвалене рішення та сформоване електронне направлення;
  • Звернутися до обраного вами підприємства із заявою. Пам’ятайте, ви маєте право поміняти підприємство на інше протягом 14 календарних днів з моменту звернення;
  • На підприємстві вам підберуть протез та сформують замовлення для індивідуального засобу реабілітації або анкету для серійного засобу реабілітації. 
  • Вам потрібно перевірити та підписати замовлення або анкету;
  • Після примірки протеза, якщо він вам підійшов, підпишіть замовлення або анкету повторно та акт приймання-передачі робіт; 
  • Отримайте протез, настанову щодо експлуатації та гарантійний талон.

Документів небагато: копія паспорта, копія коду, рішення ВЛК, витяг з наказу командира для військових або рішення МСЕК для цивільних.

Як розповів Віталій Кольцов, директор Одеського обласного відділення Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю під час брифінгу у Ukraine Media Center Odesa, близько сотні підприємств в Україні мають ліцензію на протезування. 

“Військові та цивільні можуть провести протезування не тільки в Одесі, а й в інших містах. Це залишається на розсуд людини… Всі наші комплектуючі – іноземного виробництва, тому ці протези не гірші закордонних”.

Перелік підприємств усіх форм власності, які виготовляють, постачають і ремонтують технічні засоби реабілітації та відповідають кваліфікаційним вимогам, установленим Мінсоцполітики, розміщений на сайті Міністерства соціальної політики України у розділі «Особам з інвалідністю». Переглянути перелік підприємств також можна за посиланням.

До кожного індивідуального засобу реабілітації підприємство видає документ щодо експлуатації і талон на гарантійний ремонт. Нині особи, яким визначено потребу в забезпеченні засобами реабілітації, забезпечуються ними безоплатно державними коштами, у межах граничної ціни на такі вироби.

Андрій Белозьоров, провідний фахівець з протезування та ортезування Одеського казенного експериментально протезно-ортопедичного підприємства додав, що протезування військових мало відрізняється від роботи з цивільними. 

“Після ампутації кінцівки має пройти певний термін для формування кукси близько 3-4 місяців. В цей період лікарі звертаються до протезувального центру, який замовляє комплектуючі для протезів під конкретного пацієнта. У нас на підприємстві є стаціонар первинного протезування. Це місце, де людина вчиться ходити на протезі. Є доріжка для ходьби у приміщенні та інша доріжка з піщаним покриттям для ходьби на вулиці. Поки людина самостійно не ходитиме на протезі, який виробили, вона знаходиться у стаціонарі. Військові зазвичай потребують більш мобільних протезів, бо є хлопці, які хочуть повернутись на фронт. Зазначу, що у нас є медико-технічні бригади, тобто якщо через проблеми з протезами людина не може до нас доїхати — виїжджаємо ми. Лагодимо на місці, або в стаціонарі”, — виокремив Андрій Белозьоров.

Наразі немає черг на послугу протезування, швидкість залежить лише від наявності документів. Проте Тетяна Рудь, фахівчиня медичного відділу Одеського казенного експериментально протезно-ортопедичного підприємства зазначила, що треба звертатись навіть поки документи готуються. Цей час займатимуться підготовкою кукси та реабілітацією. 

Додамо, що в Україні працює довідкова лінія з питань протезування кінцівок.  “Гаряча лінія” з питань протезування кінцівок працює для підтримки осіб, які втратили кінцівки, та задля впровадження якісних технологій протезування в Україні. Отримати консультацію можна за номером: 050-177-68-39.

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.