Події
В Одесі дитина випала з 20-го поверху
В Одесі із вікна багатоповерхового будинку випала трирічна дівчинка. Трагічний інцидент трапився на вулиці Марсельській. Малеча перебувала вдома зі своїм семирічним братом, поки дорослі вирушили до магазину. Залізши на підвіконня в кухні, дитина сперлася на москітну сітку, яка, не витримавши ваги, випала разом з дівчинкою назовні.
Від травм, отриманих під час падіння з висоти двадцятого поверху, дитина померла на місці до прибуття медиків.
У зв’язку з подією відкрито кримінальне провадження за статтею 115 частина 2 пункт 2 (Умисне вбивство малолітньої дитини) КК України з позначкою «нещасний випадок».
На місці працювали фахівці швидкої допомоги, патрульна поліція та слідчо-оперативна група. Подробиці події з’ясовуються.
Культура
Журнал National Geographic опублікував фото з Криму, не вказавши, що це Україна
Міжнародний науково-популярний журнал National Geographic опублікував фото з окупованого росіянами Криму, не написавши, що це територія України.
Світлина Стіва Реймера з’явилася на сторінці видання у Facebook 27 вересня. На ній — краєвид з Ластівчиним гніздом.
«Неоготичний замок, побудований приблизно в 1900 році, стоїть на скелі над Чорним морем у Ялті, Крим», — ідеться в підписі.
У коментарях користувачі, зокрема українці, наголошують: Крим — це Україна.
«National Geographic, ви, здається, забули свою базову географію. Тож дозвольте мені, як і незліченній кількості інших українців, нагадати вам. — Замок Ластівчине гніздо розташований в Ялті, Україна. Подробиці — у моїх листах до вас на цю тему», — написала амбасадорка України в США Оксана Маркарова.
«Вам потрібна мапа? Крим не країна, він в Україні», — наголосив голова правління Фундації DEJURE Михайло Жернаков.
«Ми називаємо це: ви намагаєтеся проскочити між крапельками. Вочевидь, це не вберігає вас від зливи лайна, на яку ви, безумовно, заслуговуєте своєю слабкою позицією», — пише активістка та письменниця Анастасія Мельниченко.
Українці закликають журнал відредагувати допис. Проте станом на 29 вересня цього не зробили та не відреагували на критику.
Офіційно
Рада прийняла законопроєкт про національні меншини
Верховна Рада у другому читанні прийняла законопроєкт до зміни до Закону «Про національні меншини (спільноти) України». Про це повідомляє нардеп Ярослав Железняк.
Відомо, що проголосували 318 депутатів, троє утрималися. Законопроєкт є однією з вимог для початку переговорів щодо членства України в ЄС.
Проєкт закону передбачає:
– безкоштовні підручники для школярів, які належать до нацменшин,
– можливість використовувати мови нацменшин у рекламі, заходах, під час надання екстреної допомоги, критерії, за якими розроблять методологію використання мов нацменшин у населених пунктах.
Війна
УДП відсудило судна, на які намагались «накласти лапу» росіяни
Українське Дунайське пароплавство звільнило судна «Братислава» і «Механик Головацкий», заарештовані за позовом рф. Про це ІА «Контекст-Причорномор’я» повідомили в прес-службі Українського Дунайського пароплавства.
повідомленні підприємства сказано, що Буксир «Братислава» і самохідка «Механик Головацкий» повертаються в Україну із Сербії. Судна заарештували понад рік тому за позовом NIS GAZPROM NEFT. Мажоритарним власником компанії-позивача є «ГАЗПРОМ НЕФТЬ» та «ГАЗПРОМ», які контролюються країною-агресором.
«Колишнє керівництво УДП чомусь саме у росіян замовляло послугу бункерування наших суден, — каже генеральний директор УДП Дмитро Москаленко. — Ми припинили будь-які взаємовідносини з ворогом, і отримали у відповідь судовий позов.
рф домогалась арешту всього флоту УДП, але ми відбили атаку та продовжили працювати на Середньому Дунаї та виконувати рейси у Сербію. У заручниках залишились лише два судна.
Понад рік тривала запекла боротьба, нарешті судна звільнені з полону. Скоро будемо зустрічати їх в Україні.
Відсутність двох одиниць тягового флоту не вплинула на обсяг перевезень УДП. Підприємству вистачало тяги. Ще до повернення суден (завдяки ремонтній програмі) кількість самохідного флоту в експлуатації перевищила 30 одиниць.
Але роботи звільненим суднам вистачить. Цього року ми розбудували інфраструктуру з обслуговування барж, створили ще одну ремонту ділянку, зменшили кількість барж у простої та, відповідно, збільшили кількість несамохідного флоту, який може одночасно перебувати в експлуатації. Простіше кажучи, тепер немає черги на ремонт, баржі приходять з рейсу, обслуговуються і одразу стають під завантаження. Скоро також очікуємо завершення будівництва перших нових барж SLG.
А більше барж – це і більше тяги.
Отже, плюс буксир та самохідка це дуже круто. Компанія ще минулого місяця перевезла перший мільйон тонн вантажів і швидко збільшує оберти».