Відбудова
АРМА цьогоріч вже направило до Фонду ліквідації наслідків збройної агресії ₴2,3 мільярда
Національне агентство з розшуку та менеджменту активів (АРМА) 24 березня 2025 року направило до Фонду ліквідації наслідків збройної агресії РФ 1,87 млрд грн, а також майже 0,5 млрд грн – у лютому.
Про це повідомило АРМА, передає Укрінформ.
“Сьогодні Національне агентство з розшуку та менеджменту активів (АРМА) направляє до Фонду ліквідації наслідків збройної агресії рф – 1,87 мільярда гривень”, – йдеться в повідомленні.
Зауважується, що це стало можливим завдяки попереднім діям агентства та списанню АРМА коштів Росії, які до цього були арештовані, але перебували на рахунку в комерційному банку.
Також від списаних агентством російських коштів в сумі 1,8 млрд грн, АРМА змогло забезпечити чистого прибутку до держбюджету в сумі майже 500 млн грн, які також спрямовані до спеціального фонду Державного бюджету України ще в лютому місяці цього року. Саме ці кошти надійшли від ефективного управління активами ТОВ «РОЯЛ ПЕЙ ЮРОП».
Як повідомлялося, в 2024 році понад 18 мільйонів доларів США АРМА стягнуло з рахунків офшорних компаній Фрідмана та Авена, а нещодавно ще 137 млн грн з рахунків компаній, повʼязаних з цими підсанкційними особами.
Відбудова
На Дніпропетровщині цьогоріч відновили майже 400 тисяч м² доріг
У Дніпропетровській області від початку року вдалося відновити майже 400 тисяч квадратних метрів дорожнього покриття, відремонтувати мости та шляхопроводи, які забезпечують логістику Сил оборони.
Про це повідомив у Фейсбуці віцепрем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба, передає Укрінформ.
У межах робочої поїздки в регіон віцепрем’єр разом із керівником Агентства відновлення Сергієм Сухомлином проїхав прифронтовими дорогами, де тривають ремонти та заходи з облаштування антидронового захисту, оглянув ділянки, які щоденно забезпечують воєнну та гуманітарну логістику.
«Роботи виконуються у постійній координації з військовими», – зауважив Кулеба.
Обмежені ресурси та безпекова ситуація, як зазначив він, не дають можливості одночасно ремонтувати всю мережу, тож на прифронтових територіях діє система пріоритетів. Визначають ці пріоритети Генеральний штаб Збройних сил України та Міністерство оборони.
Агентство відновлення відповідає за дороги державного значення. Однак прифронтові шляхи часто проходять не лише ними, а й через місцеві та комунальні дороги. Якщо одна ділянка залишається зруйнованою, фактично весь маршрут перестає працювати. Тому до всього напрямку застосовують комплексний підхід.
Прикладом такої комплексної скоординованої роботи є Барвінкове Харківської області. Один із важливих логістичних напрямків до фронту там проходить саме через дороги різного підпорядкування.
«Завдання полягало в тому, щоб відновлювати їх одночасно, в одному темпі й за узгодженими пріоритетами. На сьогодні 40 кілометрів доріг державного та місцевого значення на цьому маршруті вже з ремонтом», – поінформував віцепрем’єр.
Ремонтні роботи на комунальних дорогах Барвінківської міської ради, за його даними, тривають. На фінальному етапі також покриття сітками кількох ключових відрізків. Далі черга інших ділянок.
Така ж робота, за словами Кулеби, системно ведеться і в інших прифронтових областях. Окремим пріоритетом для посиленого захисту є ділянки в межах 10-15 кілометрів від лінії фронту.
Як повідомляв Укрінформ, Мінрозвитку спільно з Міністерством енергетики працюють над збільшенням доступних обсягів електроенергії для Дніпропетровської області, що мають відповідати її навантаженню як прифронтового регіону з воєнною логістикою та великою промисловістю.
Відбудова
В Агентстві відновлення планують нормалізувати логістичну ситуацію на Одещині за кілька днів
Ремонтні роботи на пошкодженому мосту в Одеській області тривають, ситуацію з логістикою планується покращити найближчим часом.
Про це голова Агентства відновлення Сергій Сухомлин повідомив в ефірі «Суспільного», передає Укрінформ.
«Інженери працюють, щоб відповідні служби могли якнайшвидше відновити ремонт моста. Ми розуміємо, що це дуже важливо для країни, для забезпечення, в тому числі, нафтопродуктами. Уряд зробив усе можливе для того, щоб перенаправити нафтопродукти іншими маршрутами, така можливість є. Тому я думаю, що за два-три дні нормалізуємо ситуацію», – сказав Сухомлин.
Щодо безпосередньо робіт на пошкодженому мосту очільник Агентства відновлення додав, що вони ускладнені через регулярні обстріли. Зокрема, останні ще погіршили стан споруди. Водночас Сухомлин підкреслив, що у служб Агентства є фактичний досвід ліквідації таких наслідків, і він сподівається, що завершити роботи вдасться найближчим часом.
Наразі для сполучення з південно-західною частиною Одеською області використовуються альтернативні маршрути, зокрема через територію Молдови.
«Але ми розуміємо, що є багато людей без закордонних паспортів. Кабінет міністрів проводить наразі дуже багато роботи, в тому числі на міжнародному рівні, щоб це питання вирішити», – додав Сухомлин.
Як повідомлялося, АТ “Укрзалізниця” призначає додаткову групу вагонів до Кишинева з Одеси та Києва. Це стало оперативною реакцією Укрзалізниці на ускладнення перетину молдовського кордону іншими видами транспорту.
Україна спільно з Молдовою опрацьовують транзитні маршрути та альтернативні шляхи сполучення, щоб забезпечити роботу логістики півдня України.
Фото: dumskaya.net
-
Одеса6 днів agoЗатори біля Паланки — ситуація на кордоні з Молдовою
-
Усі новини1 тиждень agoРозлучення Наталки Денисенко – акторка розкрила причину
-
Війна1 тиждень agoСирський окреслив ключові зміни — деталі
-
Суспільство1 тиждень agoСвириденко взяла участь у церемонії запаленні Ханукії у приміщені українського уряду
-
Події6 днів agoУ Львові й Дніпрі закриваються книгарні «Ноти» і «Ніша»
-
Усі новини6 днів agoІдеї чаю — що додати в напій, щоб він був ще смачнішим
-
Усі новини5 днів agoПохорон Степана Гіги — що сказав його друг на церемонії прощання
-
Одеса1 тиждень agoБлекаут в Одесі 2025 р— як люди справляються з відключеннями світла
