Connect with us

Суспільство

Херсонський порт після окупації залишився в руїнах, а компанія-концесіонер б’є на сполох Анонси

Published

on


Херсонський морський порт після окупації та обстрілів майже повністю знищено — втрачено техніку, будівлі, плавзасоби й інше майно. Попри неодноразові звернення, держава досі не погодила з концесіонером план відновлення підприємства.

Про це повідомили у пресслужбі товариства “Херсонський порт”.

У пресслужбі наголосили, що товариство “Херсонський порт”, яке взяло держпідприємство в концесію у грудні 2021 року, з початку повномасштабної війни втратило майже всі засоби виробництва.

ФОТО: Херсонський порт

За офіційним експертним висновком Київської торгово-промислової палати від травня 2024 року, окупанти знищили або викрали практично все майно: 

  • Транспорт, спеціальна техніка — 68 одиниць (втрачено 100%);
  • Плавзасоби — 32 одиниці (втрачено 100%);
  • Будівлі та споруди — 158 одиниць (втрачено 100%);
  • Залишки по складу — 99 231 одиниця (втрачено 99,23%);
  • Інші основні засоби — 1270 одиниць (втрачено 76,5%);
  • Портальні крани — 14 одиниць (втрачено 100%);
  • Пально-мастильні матеріали, металевий прокат, пісок — 2574 тонни (втрачено 100%);
  • Труби, кабелі, троси — 11 905 погонного метра (втрачено 100%).

За словами концесіонера, після деокупації в листопаді 2022 року об’єкт залишається під постійними обстрілами, що унеможливлює відновлення. Частина порту — на лівому березі Дніпра — досі під контролем окупантів. Додаткові збитки завдала повінь після підриву Каховської ГЕС у червні 2023 року.

ФОТО: Херсонський порт

Попри катастрофічні наслідки, компанія продовжує охороняти територію, забезпечує стоянку іноземних суден і власним коштом ремонтує об’єкти комунальної інфраструктури.

З 2022 року товариство “Херсонський порт” понад сім разів офіційно зверталось до Міністерства розвитку громад та територій із пропозицією створити робочу групу для підготовки плану відновлення. Проте відомство досі не ухвалило навіть рішення про її формування. 

Херсонський порт став одним із перших прикладів концесійного партнерства в Україні напередодні повномасштабного вторгнення. У грудні 2021 року концесіонер розпочав модернізацію та затвердив інвестплани, однак реалізувати їх завадили окупація, затоплення після підриву Каховської ГЕС і постійні обстріли — нині порт потребує повного відновлення.


Анна Бальчінос



Джерело

Суспільство

Суд продовжив арешт детектива НАБУ Магомедрасулова

Published

on



Печерський райсуд столиці обрав запобіжний захід у вигляді тримання під вартою для очільника відділу детективів у місті Дніпро Національного антикорупційного бюро Руслана Магомедрасулова. 



Джерело

Continue Reading

Суспільство

Агентство з розшуку активів вирішило, хто продаватиме арештоване в Рені судно Анонси

Published

on



Національне агентство з розшуку та менеджменту активів (АРМА) назвало переможців конкуру з вибору реалізатора судна Anka арештованого в Одеській області.

Як повідомили у пресслужбі АРМА, переможцем щодо цього судна стало товариство з обмеженою відповідальністю “Полонекс”, яке вже продавало в регіоні арештовані активи зокрема залізну руду та азотні добрива.

 За даними сервісу YouControl, компані зареєстрована в Києві у 2021 році. Власниками є Мирослав Касьян з Миколаївщини та киянка Тетяна Хрустицька. Про намір продати судно АРМА повідомило ще у серпні. 

Дніпровський районний суд міста Києва передав Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА), пов’язане з рф судно, затримане в акваторії річки Дунай. Йдеться про балкер Anka, арештований за рішенням суду у квітні 2025 року, після того, як Служба безпеки України затримала його за підозрою у використанні його росією для викрадання української агропродукції з тимчасово окупованих регіонів України.

Арештоване судно входило до складу тіньового флоту росії, який кремль використовує для продажу у треті країни награбованого українського зерна. За матеріалами справи, наприкінці 2024 року суховантаж вивіз з порту Севастополя 5 тисяч тонн пшениці, яку викрали на тимчасово окупованій території півдня України. Балкер Anka ходив під прапором Танзанії. Раніше називався Victoria. Судно навесні вийшло з молдовського порту і прямувало в турецький порт Гемлик. 

Раніше Національне агентство з розшуку та менеджменту активів оголосило конкурс на відбір юридичних осіб для здійснення заходів з організації реалізації арештованого морського судна USKO MFU, переданого в управління АРМА згідно з рішенням Дніпровського районного суду Києва. 


Кирило Бойко



Джерело

Continue Reading

Суспільство

На двох головних перехрестях в Авангарді встановили сучасні світлофори

Published

on


В Авангарді на трасі Одеса–Южний встановлено сучасні світлодіодні (LED) світлофори, що сприятиме зниженню аварійності на цій ділянці дороги.

Завдяки цьому технічному оновленню перехрестя стане більш безпечним для водіїв і пішоходів. Детальна інформація щодо цього покращення доступна на сайті Біляївка.City.

Основні переваги встановлення LED-світлофорів:

  • Покращена видимість сигналів завдяки яскравому освітленню навіть у поганих погодних умовах або вночі;
  • Підвищена надійність та довговічність обладнання;
  • Енергозбереження в порівнянні з традиційними світлофорами;
  • Відповідність сучасним стандартам безпеки дорожнього руху.

Цей крок є частиною системних заходів із підвищення безпеки на автодорогах регіону та спрямований на мінімізацію кількості дорожньо-транспортних пригод.




  • У журналістиці з 2021 року, неодноразово публікувався у місцевих онлайн-виданях. Пишу просто і зрозуміло про новини, події та життя громади.




Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.