Connect with us

Одеса

В Одесі обіцяють створити велоінфраструктуру

Published

on


Велодоріжка на дорозі. Фото ілюстративне: facebook.com/ku.smep.omrl

В Одесі до кінця року планують створити концепцію розвитку велоінфраструктури. На цей проєкт вже виділили пів мільйона гривень з бюджету міста.

Про це повідомляє Одеська міська рада.

Реклама

Читайте також:

Що планують депутати

Для розробки необхідного документа мер Одеси  видав розпорядження створити робочу групу із 13 осіб, куди увійшли директор профільного департаменту Володимир Хитренко, представники різних міських управлінь та комунальних підприємств, депутати та громадські діячі. Обранці зазначають, що велоінфраструктура розвивається безсистемно, тому потрібен чіткий план та концепція, якими могли б керуватися під час ремонту вулиць та заздалегідь враховували велодоріжки. 

“Завдяки глобальному плану, який включатиме веломаршрути, острівці безпеки, місця для паркування велосипедів тощо, у майбутньому у нас не буде ситуації, коли частину тротуару чи газону віддали під паркування, а коли настав час прокладати велодоріжку, то немає де. Крім того, ми зможемо отримувати європейські гранти на розвиток велоінфраструктури, які суттєво перевищать виділені пів мільйона гривень”, — каже депутат міської ради Петро Обухов.

Строки виконання

З бюджету муніципалітет уже виділив 500 тисяч гривень на розробку документа. План охопить веломаршрути, паркування та  острівці безпеки. Техзавдання має бути готовим до 1 липня, а реалізувати саму концепцію обіцяють до 25 грудня.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про штрафи за неправильне паркування. А також про нові кругові розв’язки в Одесі.

Реклама



Джерело

Одеса

На Одещині затримали таксиста, який переправляв ухилянтів у Молдову – що загрожує

Published

on


Затриманий з поліцією. Фото: ГУНП в Одеській області

На Одещині затримали таксиста з Вінничини, який намагався незаконно перевезти військовозобов’язаних чоловіків за кордон. Водію загрожує до 7 років позбавлення волі з конфіскацією майна.

Про це повідомляє Південне регіональне управління Держприкордонслужби України.

Реклама

Читайте також:

Подробиці справи

За даними слідства, неподалік одного з сіл Подільського району прикордонники зупинили легковик марки “Рено”. Таксист і чотири його пасажири рухались в напрямку придністровського сегменту українсько-молдовського кордону. Як з’ясувалося, мешканці Дніпропетровської, Донецької та Харківської областей мали намір незаконно потрапити на територію суміжної країни. Для реалізації задуманого чоловіки звернулись за допомогою до адміна каналу у соцмережі, який мав надавати вказівки щодо маршруту. Свою роботу координатор оцінив у 28,5 тис. доларів США. Вказану суму ухилянти перерахували на його криптогаманець та чекали подальших вказівок. Організатор сконтактував клієнтів зі своїм поплічником — водієм, який займався їх безпосередньою доставкою. За його вказівкою мандрівники прибули до Вінниці, звідки вирушили в напрямку держкордону. Вартість послуг таксі становила 10 тис. гривень з кожного пасажира. 

Яке покарання загрожує

Перевізнику повідомили про підозру за  ч. 2 ст. 332 Кримінального кодексу України (у сприянні незаконному переправленню осіб через державний кордон). Йому загрожує до 7 років позбавлення волі з конфіскацією майна. А пасажирам загрожує до 8 500 гривень штрафу за ст. 204-1 КУпАП (Спроба незаконного перетинання держкордону).

Нагадаємо, нещеодавно ми писали про викриття каналу переправлення для ухилянтів. А також про білий квиток за 25 тис. доларів.

Реклама



Джерело

Continue Reading

Одеса

Кримський міст залишився без захисту – бонові загородження зникли

Published

on


Кримський міст. Фото ілюстративне: REUTERS

Біля Керченського мосту в Криму зменшилася кількість барж бонового загородження, які захищають споруду від українських дронових атак. Ймовірно, через те, що їх пошкодив шторм.

Про це повідомляють журналісти каналу “Кримський вітер”, посилаючись на дані супутникової зйомки.

Реклама

Читайте також:

Бонових загороджень поменшало

Останнім часом відбулися зміни в “баржовому захисті” біля північної частини Керченського мосту. 28 березня супутники зафіксували 17 бонових загороджень. А вже 14 квітня їх стало 13, одне з яких — напівзатоплене в результаті нещодавнього шторму.

“Разом — мінус чотири баржі. Куди поділися, незрозуміло. За період у протоці кілька разів були сильні шторми”, — йдеться у повідомленні моніторингової групи “Кримського вітру”.

Супутникова зйомка від 28 березня. Фото: “Кримський вітер”
Супутникова зйомка від 14 квітня. Фото: “Кримський вітер”

Нагадаємо, нещодавно ми писали про загрозу для Одещини з моря. А також про фільтрацію дітей в окупованому Криму.

Реклама



Джерело

Continue Reading

Одеса

Продаж заарештованого російського танкера на Одещині

Published

on


Nika Spirit. Фото: Prozorro.Sales

Національне агентство з питань виявлення, розшуку та управління активами (АРМА) виставило на продаж арештоване російське судно Nika Spirit. Саме цей корабель блокував Керченську протоку у 2018 році.

Про це Новини.LIVE дізналися з тендеру на платформі Prozorro.Sales

Реклама

Читайте також:

Продажа судна

Стартова ціна російського судна Nika Spirit становить 2 млн 438 тис. грн. Сам аукціон має пройти 21 квітня. У характеристиках лота зазначили, що цей танкер для перевезення нафтопродуктів побудували у 1989 році. Відповідно до звіту,  фізичний знос судна корабля — 66,8 %, а функціональний — 80%.

Блокування протоки

Додамо, танкер Nika Spirit, раніше відомий як Neyma, був затриманий 24 липня 2019 року в порту Ізмаїл на Одещині та ідентифікований як судно, що блокувало Керченську протоку в листопаді 2018 року. Тоді російські прикордонники із застосуванням зброї захопили українські військові кораблі із 24 членами екіпажу.  А у листопаді 2024 року Дніпровський районний суд Києва дозволив передати арештований Nika Spirit для реалізації.

Нагадаємо, нещодавно ми писали про те, що бонових загороджень у Криму поменшало. А також про продаж заарештованих російських добрив.

Реклама



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.