Події
В Україні з’явився застосунок з анонсами мистецьких подій
В Україні з’явився застосунок ArtWizard із анонсами мистецьких подій, на якому наразі можна слідкувати за розкладом заходів у Києві, Харкові та Львові.
Як передає Укрінформ, про це повідомляється на сайті ArtWizard.
Зокрема, в переліку анонсів є вечірки, лекції, концерти, виставки, квартирники та інші події.
Користувачі можуть фільтрувати події за датами і категоріями, ставити нагадування про події, купувати квитки, а також додавати місця або митців у «вибране».
«Зараз ми постійно розвиваємося, щоб допомогти тобі знайти саме те мистецтво, яке буде довподоби. А локальним митцям – нову авдиторію та підтримку», – зазначили на сайті ArtWizard, розповідаючи про себе.
Застосунок можна завантажити на iOS та Android.
Як повідомляв Укрінформ, у Музеї історії міста Києва презентували масштабний проєкт «Український авангард. Еволюція. Поповнення колекції 3.0». Відвідати експозицію можна до 6 квітня.
Фото ілюстративне
Події
На Прикарпатті презентували бренд центру Карпатської культури «Килимарка»
На Прикарпатті, у місті Косів, презентували бренд та айдентику культурно-креативного простору Центр Карпатської культури «Килимарка». Його створили в рамках проєкту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій».
Про це у Фейсбуці повідомляє відділ промоції, зв’язків і економічного розвитку Косівської міської ради, передає Укрінформ.
«На фінальній події проєкту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій», що впроваджувався у Косівській міській територіальній громаді за підтримки грантової програми British Council Ukraine з розвитку креативної економіки, представили бренд та візуальну айдентику культурно-креативного простору Центр Карпатської культури «Килимарка», – йдеться у повідомленні відділу Косівської міськради.
Тут зауважили, що «Килимарка» поєднує автентику Гуцульщини з сучасним поглядом на творчість і підприємництво.
«Арки, які збереглись як основний архітектурний елемент будівлі колишнього килимового цеху, стали основою візуального мотиву у створенні дизайн-системи бренду для ЦКК «Килимарка» у Косові», – додають у відділі Косівської міськради.
Зазначається, що реалізація проєкту стала важливим кроком до повноцінного запуску сучасного культурно-креативного простору у Косівській громаді.
Як повідомляло агентство, у Мінстратегпромі анонсували появу нового бренду українського ОПК – «Zbroya».
Фото: Відділ промоції, зв’язків і економічного розвитку Косівської міської ради
Події
Фільм «Війна тітки Світлани», знятий у Франківську, збирає на дрони у США та Канаді
Документальний фільм режисера Олега Ущенка «Війна тітки Світлани», знятий в Івано-Франківську, збирає на дрони в українських храмах у США, ПАР та Канаді.
Про це Олег Ущенко розповів у інтерв’ю Укрінформу.
«Війна тітки Світлани» – про родину з Маріуполя. Це – короткометражка, тривалістю 24 хвилини. У цього фільму – цікава доля. Тепер його показують в українських храмах для діаспори у США, Канаді, ПАР і на зібрані кошти купують дрони для наших військових», – розповів режисер.
За його словами, фільм уже зібрав кошти на понад 120 дронів, які відправили на фронт.
«На прохання священників ми поки що не викладаємо в YouTube цей фільм, бо інакше зникне до нього інтерес», – додав Ущенко.
Він зауважив, що героїня фільму тітка Світлана нині живе в Івано-Франківську.
«Уявіть, коли їх там обстрілювали, дах її будинку піднімався настільки, що крізь ті щілини виднілись вулиці, а потім дах опускався на своє місце. Такі розповіді, знаєте, зачіпають. Факти треба складати на полицю, як докази звірства російських окупантів», – переконаний режисер.
Він додав, що ця короткометражка увійде у проєкт документальних історій «Обпалені війною», в якому розповідатимуть про переселенців.
Як повідомляло агентство, на кінофестивалі «Молодість» відбулася прем’єра фільму про посттравматичний синдром у військових.
Ілюстративне фото: credo
Події
У Києво-Печерській лаврі запрацював аудіогід, адаптований жестовою мовою
У Києво-Печерській лаврі запрацював перший в Україні аудіогід, адаптований жестовою мовою.
Як передає Укрінформ, про у Телеграмі повідомило Міністерство культури.
«У Києво-Печерській лаврі запрацював перший в Україні аудіогід, адаптований жестовою мовою! Заповідник разом із ГО «єМузей» представили інклюзивний сервіс, доступний на платформі emuseum.online», – йдеться у повідомленні.
Вказується, що переклад жестовою мовою виконала Уляна Шуміло — перекладачка та дослідниця культури доступності.
Тепер люди з порушеннями слуху можуть повноцінно відвідати й дослідити найважливіші пам’ятки Лаври: Успенський собор, Троїцьку надбрамну церкву, Велику лаврську дзвіницю, церкву Спаса на Берестові та інші святині.
У Мінкульті привітали запуск проєкту, який відкриває культурну спадщину для ще більшої кількості відвідувачів та формує справді доступне культурне середовище.
Ініціатива продовжує реалізацію Нацстратегії зі створення безбар’єрного простору, започаткованої першою леді Оленою Зеленською.
Як повідомляв Укрінформ, у червні цього року перша леді Олена Зеленська повідомила про запуск Всеукраїнської кампанії «Безбар’єрність – це коли можеш», спрямованої на просування принципів безбар’єрності та залучення людей до творення України без бар’єрів.
-
Цікаво1 тиждень agoПонад 1 600 учасників із 100 населених пунктів долучилися до Всеукраїнської конференції “Жити життя під час та після війни”
-
Політика6 днів agoпро звільнення в уряді: Винні мають нести покарання незалежно від посад
-
Усі новини6 днів agoСофія Ротару про війну – співачка відреагувала на обстріл Тернополя
-
Війна6 днів agoНа фронті від початку доби
-
Усі новини1 тиждень agoотримано дивовижну фотографію, таку ще ніхто не робив (фото)
-
Усі новини1 тиждень agoексперти назвали топ 3 ненадійних бренди (фото)
-
Усі новини6 днів agoВійна в космосі – РФ глушить військові супутники
-
Події6 днів agoХудожниця з Херсону відкрила в Одесі персональну виставку «Почути, щоб почати»
