Connect with us

Суспільство

В уряді обіцяють підвищити базову пенсію

Published

on



Прем’єр-міністр Юлія Свириденко заявила, що систему соціальних виплат переглянуть. Результатом перегляду, за її словами, буде підвищення базової пенсії.

Про це вона сказала під час презентації Програми дій уряду, передає кореспондент Укрінформу.

«Перед міністром соціальної політики єдності та сім’ї насправді стоїть надзвичайно важлива задача. Я сподіваюсь, Олена Миколаївна Третьякова підтримує нас в тому, що нам потрібно переглянути систему соціальних виплат. Мова йде про те, щоб підвищити базову пенсію і, скажу обережно, збільшити справедливість у виплатах», – зазначила Свириденко.

Окреслюючи завдання для Мінсоцполітики, прем’єрка також акцентувала на підтримці сімей з дітьми до 3 років.

«180 тисяч сімей мають отримати підвищену допомогу при народженні дитини. Програма є-ясла охопить понад 100 тисяч домогосподарств з дітьми до трьох років у всій країні. Дуже багато жінок, дуже багато молодих сімей кажуть про недостатню кількість ясел, недостатню кількість охоплення дітей дошкільною освітою, яка б дала можливість жінкам активно повертатися до роботи. Програми, які реалізуються Міністерством соцполітики, дають таку можливість і перспективу», – сказала Свириденко.

Читайте також: В Україні наразі не підвищуватимуть пенсійний вік – Улютін

Як повідомлялося, станом на 1 липня 2025 року середній розмір пенсії в Україні становить 6 410,17 грн проти 6 341,11 грн на 1 квітня.

Фото Укрінформу можна купити тут



Джерело

Суспільство

Розвідка виявила 42 судна з краденим через кримські порти вантажем Анонси

Published

on



42 російські судна тіньового флоту вивозили нафту, зерно та викрадену продукцію з Криму, обходячи міжнародні санкції. Ці операції загрожували безпеці, екології та фінансували війну росії.

Про це повідомила пресслужба ГУР України.

Головне управління розвідки повідомило про діяльність 42 суден тіньового флоту рф, які займаються перевезенням російської нафти, а також зерна і вугілля з тимчасово окупованих українських територій, включно з Кримом. За даними відомства, ці судна, а також залучені порти й аеропорти, використовуються для транспортування зброї, викраденої української продукції та обходу міжнародних санкцій.

Загалом у логістиці росії залучено 1067 морських суден та 155 капітанів. Морська логістика є критичною для зміцнення військових спроможностей агресора, пересування його військ, постачання зброї та підсанкційних товарів.

Зокрема, експорт викопного палива в обхід санкцій стає основним джерелом доходів для росії та Ірану. Тіньовий танкерний флот і судна без льодового класу в Арктиці створюють загрозу екологічної катастрофи. При цьому з продажу сільськогосподарської продукції з окупованих українських територій росія фінансує війну та підтримує лояльність союзників, таких як Іран і КНДР.

У розвідці наголошують, що світова спільнота здатна припинити ці схеми й відновити мир та безпеку. Для цього пропонують: санкціонувати судна та пов’язані з ними компанії й осіб; заборонити заходи цих суден у порти, територіальні води та міжнародні протоки; застосовувати вторинні санкції до співпрацівників; заборонити операції ship-to-ship із російським паливом; використовувати технології для відстеження реальних маршрутів суден; контролювати страхове покриття нафтових танкерів та підвищувати екологічні та безпекові стандарти.

Крім того, пропонується вимагати банківські виписки для підтвердження виконання прайс-кепу, залучати фінансові та профільні установи для збору доказової бази, заборонити продаж вживаних танкерів державам-власникам тіньового флоту, припиняти реєстрацію суден, що систематично ведуть темну діяльність, а також синхронізувати дії з іншими країнами для ефективного контролю.

Окупований Крим перетворили на ключовий центр для вивезення викраденого українського зерна. Через місцеві порти щороку експортують мільйони тонн продукції з окупованих територій, легалізуючи її за допомогою фіктивних документів, підставних компаній та тіньового флоту. Влада рф побудувала системну логістичну схему від конфіскації врожаю до його експорту під виглядом російського зерна, з центром у кримських портах.


Анна Бальчінос



Джерело

Continue Reading

Суспільство

В Одесі помітили рідкісний дорогий автомобіль

Published

on


В Одесі помітили рідкісний дорогий автомобіль. Фото: Wheel news

В Одесі помітили рідкісний автомобіль Mercedes CL600 вартістю 130 000 доларів.

Про це повідомляє Wheel news.

Це купе 2001 року випуску обладнане 500-сильним V12 твін-турбо на 5,5 л. (800 Н∙м). Розгін до 100 км/год займає 4,8 сек., а гранична швидкість обмежена відміткою 250 км/год.

Складання моделі CL600 C215 здійснювалося протягом 1998-2006 рр. Сумарний тираж – 8603 шт. Відмінні риси – 4 круглі фари і плавні обриси корпусу.

В основу купе покладено S-Class W220. Сфотографований в Одесі екземпляр отримав низку доопрацювань. Тюнінг, зокрема, включає поліровані диски, обважування, змінену кришку багажника і доопрацьований салон зі шкірою, замшею та додатковою акустикою. У комплектації – гідропневматична підвіска Active Body Control.

В Одесі помітили рідкісний дорогий автомобіль. Фото: Wheel news

Вартість таких відтюнінгованих представників моделі починається від $130 000.

Больше новостей на нашем телеграм-канале: https://t.me/volnorezodessa







Джерело

Continue Reading

Одеса

Готелі Одещини не несуть відповідальності за смерть людей

Published

on


Небезпечний пляж. Фото: Одеська ОВА

Закривати готелі в Затоці, аби запобігти загибелі людей, немає ніякого сенсу, адже чимало відпочивальників — мешканці сусідніх населених пунктів. А їхні власники на узбережжі Затоки на Одещині не несуть відповідальність за трагедії на морі через мінну небезпеку.

Про це Новини.LIVE дізналися під час брифінгу голови Одеської ОВА Олега Кіпера.

Реклама

Читайте також:

Чому не закривають готелі

Закриття готелів вздовж узбережжя Затоки не гарантує того, що на пляжах після цього не буде людей. Адже значна частина відпочивальників — не туристи, а мешканці сусідніх населених пунктів.

“Якщо людина перебуває на забороненому пляжі біля готелю, це не значить що вона у ньому проживає. Є люди з сусідніх населених пунктів та місцеві мешканці. Закрити готелі або санаторії це не означає, що там не буде людей. Люди мають самосвідомо відповідати за свою особисту безпеку”, — каже перший заступник голови Одеської ОВА Олександр Харлов.

Олександр Харлов також додав, що поліція та місцева влада регулярно проводять профілактичні заходи з власниками готелів, але багато відпочивальників самі йдуть купатися в небезпечних зонах.

Олександр Харлов на брифінгу. Фото: Новини.LIVE

Готелі відповідальності не несують

Крім того, власники готелів на узбережжі Затоки в Одеській області не можуть бути покарані за те, що запрошують туристів на відпочинок — оскільки вони надають послуги оренди, а не пляж і море.

“Ні кримінальної, ні адміністративної відповідальності за це не передбачено. Адже вони пропонують койко-ліжко, а не купання в морі, пляж, чи щось інше, що пов’язане з водою”, — каже очільник Одеської ОВА Олега Кіпера.

Олег Кіпер також додав, що перевірки пляжів ще тривають та закликав користуватися лише тими, які відповідають усім безпековим вимогам. Очільник Одеської ОВА наголосив на тому, що фізично контролювати 400 кілометрів берегової лінії не вистачить сил та засобів, тому люди повинні самі піклюватися про своє життя та здоров’я.

Олег Кіпер на брифінгу. Фото: Новини.LIVE
Попередження про небезпеку. Фото: Одеська ОВА

Підрив людей в Одеській області

10 серпня в Одеській області сталися дві трагедії на морі. У Кароліно-Бугазькій громаді під час купання прогримів вибух, який забрав життя чоловіка. Ще один смертельний випадок стався в Затоці — там загинули жінка та чоловік.

Купатися заборонено. Фото: Одеська ОВА

Нагадаємо, нещодавно ми писали про те, як відпочивальники підірвалися на міні в одеській Затоці. А також про те, що цей курорт наразі зачинений для віпочинку.



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.