Connect with us

Цікаво

Декоративна косметика – незамінний інструмент сучасних дівчат

Published

on



У сучасній декоративній косметиці з’явилася велика кількість інструментів та засобів, за допомогою яких можна приховати недоліки шкіри обличчя та загалом створити певний образ.

Професійні візажисти активно використовують нові рішення, за допомогою яких можна надавати будь-які послуги зі створення образів та стилів.

Грамотний вибір косметики дає можливічть жінці виглядати оригінально, бездоганно та красиво. Ознайомитись із рядом пропозицій можна в інтернет-магазині Prostor, де є каталог з різними варіантами та пропозиціями. Консультанти допоможуть покупцям визначитися з вибором та здійснити правильну покупку з урахуванням переваг.

зони застосування косметики

Залежно від зони нанесення декоративної косметики виділяють кілька її типів:

  • для обличчя (дозволить вирівняти тон і зробити шкіру обличчя ідеальною, форма обличчя коригується, а також надається їй свіжого вигляду);
  • для очей (створення виразного образу, що дозволить підкреслювати природну красу, виключивши увагу від вад та проблем зі шкірою);
  • для губ (завершення будь-якого макіяжу з можливістю додати виразність);
  • для брів (інструмент для створення акцентів).

Лаки та емалі для нігтів використовуються окремо, але вони також є частиною загальної композиції.

Види декоративної косметики

Основа виробництва та призначення косметики – різні. Зокрема, розрізняють:

1. Мас-маркет. Косметика для масових споживачів, яка приваблює покупців за демократичну ціну, тобто. найдоступніша в ціновому відношенні.

2. Мідл-маркет. Головна особливість у натуральному складі, де від 30 до 60% складу є природними компонентами. Якості трохи вищі, якщо порівнювати з мас-маркетом.

3. Натуральна. Близько 70% натуральних компонентів у складі, але допускається застосування синтетичних компонентів.

4. Органічна. Понад 90% натуральних компонентів, одержаних природним шляхом.

5. Професійна. Відмінний інструмент для використання на зйомках, створення різних образів, а також з можливістю розставити різні акценти.

Вибір необмежений та доступний під різні цілі.

Де придбати косметику?

Достатньо лише відвідати інтернет-магазин Prostor, щоб знайти потрібне рішення під свої цілі та завдання. Позиції ретельно відбираються, є докладний опис, склад і характеристики, що дозволить знайти доступний варіант під свої завдання та цілі. Запрошення на безпроблемний вибір є у всіх. Залишається лише комбінувати косметику та створювати яскравий образ.



Джерело

Усі новини

що з ними не так

Published

on


Мешканець Каліфорнії (Сполучені Штати Америки) Вільям Понсеті в секонд-генді пару кросівок Nike за 38 доларів і виявив, що вони можуть коштувати від 500 до 1000 доларів.

Щоб поділитися своєю знахідкою, він опублікував фото кросівок в дописі на Reddit. У коментарях до допису дехто поставився до заявлених цифр скептично.



Fullscreen

Чоловік дешево купив кросівки Nike

Фото: Reddit

“Ніхто не платить за них 500 доларів”, “Я насправді знайшов таку ж пару приблизно за 20 доларів, продав її під час Covid (здається, у 2020 році) за 600 доларів і зробив Nike by you custom dunk high у тій самій кольоровій гамі”, — так коментували користувачі покупку.

Вільям Понсеті виданню Newsweek розповів про своє здивування покупкою. Він зазначив, що кросівки Nike Dunk High Varsity Maize одразу привернули увагу. На його думку, ця пара “призначена саме йому”, тим більше, що це був його розмір.

Переконавшись, що кросівки зручно сидять, Понсеті вирішив зазирнути в інтернет, щоб дізнатися більше про модель і її середню вартість на вторинному ринку. Згідно з пошуком, перепродажна вартість цієї моделі становить від 500 до 1000 доларів. Він був приголомшений ціною.

Понсеті наразі чекає, чи пощастить йому продати кросівки з прибутком. Нині він виставив взуття на продаж в інтернеті.

“Якщо не продадуться, ймовірно, просто носитиму їх”, — додав чоловік.

Водночас він продовжує регулярно навідуватися в секонд-генди в надії знайти ще вигідні покупки. Чоловік розповідає, що час від часу він економить.

Раніше Фокус розповідав, що жінка купила у секонд-генді старе весільне плаття й здивувала гостей. На покупку вона витратила 300 доларів.

Нагадаємо, що на секонд-генді нещодавно знайшли роботу Пікассо. Її виставили на аукціон, де її придбали за 12,6 тисяч євро.



Джерело

Continue Reading

Усі новини

Як користуватись калькулятором: жінка виявила приховані функції

Published

on



30-річна Патріс Іглесіас випадково з’ясувала значення кнопок “AC” і “CE” на калькуляторі, граючись з іграшкою свого трирічного сина.

Під ніком @pat.rice33 жінка опублікувала відео у TikTok. Відкриття зробило її ролик вірусним.

“Вам 30, ви граєте з іграшковим калькулятором трирічного сина і тільки зараз розумієте, що означають “AC” і “CE”, — написала Патріс у відео.

Жінка продемонструвала своє відкриття. Вона набрала комбінацію “5”, “+”, “6”, але перед тим, як дізнатись відповідь, натиснула кнопку “CE”, і екран повернувся до нуля. Потім вона ввела число “5” знову, натиснула “=” і отримала “10”. Після повторного натиснення “AC” калькулятор повністю очистився.

Розсердившись, Іглесіас похитала головою. Вона зрозуміла, що “CE” стирає останню введену цифру, в той час як “AC” стирає всю суму до цього моменту.

“Я справді думала, що обидві кнопки роблять одне й те саме, просто різні букви для забави”, — додала вона, вказавши про наявність у неї диплому.

Відео переглянуло понад 4,7 мільйона користувачів. Майже 73 тисячам ролик сподобався і люди відреагували сотнями користувачів. Багато хто зізнався, що також не знав різниці між цими кнопками.

У відповідях до коментарів Патріс пояснила:

  • “AC” — це “все очистити” (all clear), воно повністю скидає калькулятор і очищає всі дії.
  • “CE” — це “очистити запис” (clear entry), і воно стирає лише останнє введення.

Раніше Фокус писав, що вундеркінд встановив одразу 6 світових рекордів із лічби в умі. Щоб залишатися у “формі”, хлопчик тренується оперувати цифрами по кілька годин щодня.

Нагадаємо, що Медісон Спонслер із США була шокована, коли вирішила заглянути до сумочки своєї 4-річної доньки Ліберті. Її вміст здивував маму.





Джерело

Continue Reading

Усі новини

ми бачили лише 0,001% цієї території (відео)

Published

on



Океан покриває понад 70% поверхні нашої планети і є домівкою для неймовірної кількості життя. І все ж, саме Світовий океан є найменш дослідженою областю на Землі — насправді 99,999% глибин океану ніколи не спостерігалися людьми.

Про це пише IFLScience.

Більшу частину океану ніколи не було нанесено на карту, проте вчені намагаються виправити ситуацію за допомогою таких проєктів, як Seabed 2030, щоб врешті-решт нанести на карту кожен океан. Відомо, що сьогодні вченим уже вдалося нанести на карту трохи більше чверті дна Світового океану. Цифра може здатися незначною, проте ще 2017 року на карту було нанесено лише 6% океанічного дна.

У Фокус. Технології з’явився свій Telegram-канал. Підписуйтесь, щоб не пропускати найсвіжіші та найзахопливіші новини зі світу науки!

99,999% все ще незвідані

І все ж, вчені попереджають, що є ще більш разюча цифра: нові дослідження показують, що 99,999% глибин Світового океану ніколи не спостерігалися людьми.

Зазначимо, що під глибинами океану розуміється будь-яка частина земного океану, яка глибша за 200 метрів. Статистика вказує на те, що такі регіони покривають 66% нашої планети та відіграють вирішальне значення для багатьох природних процесів на планеті, але все ще залишаються найменш вивченою і зрозумілою областю нашої планети.

Побачити все морське дно

У новому дослідженні вчені спробували з’ясувати, наскільки насправді недосліджений земний океан. Команда вивчила 43 681 зареєстровану підводну експедицію, проведену 14 країнами в 120 економічних зонах і відкритому морі.

Дані вказують на те, що нам доступні лише від 2130 до 3823 квадратних кілометрів візуального покриття морського дна. Для розуміння, це становить лише не більше 0,001% від загальної кількості морського дня, і навіть не є репрезентативним, оскільки більшість експедицій відбувалися в ВЕЗ у межах 370 кілометрів від узбережжя Японії, США та Нової Зеландії. Ці три країни, разом із Францією та Німеччиною, несуть відповідальність за понад 97 відсотків цих досліджень.

Карта океану

Команда виявила, що будуть потрібні набагато більші зусилля, щоб побачити все морське дно. Поточна швидкість нових спостережень становить 3 квадратних кілометри на рік. Навіть якби було 1000 спостережних платформ, кожна з яких підтримувала б поточну швидкість, знадобилося б понад 100 000 років, щоб картувати все це.

За словами дослідника Віктора Весково, який займається розробкою нових підходів для дослідження океану, дані вказують на те, що людству знадобляться фундаментальні зміни в тому, як саме ми вивчаємо Світовий океан.

Чому вивчення глибокого океану таке важливе

Глибокий океан важливий для розуміння виробництва кисню на нашій планеті, а також клімату. Дорогоцінні молекули, зібрані у глибоководних істот, таких як губки, використовувалися в медицині, і, ймовірно, з’являться й інші.

Під товщею води захований неймовірний дорогоцінний світ, який потрібно захистити й вивчити, але це неймовірно складно зробити, якщо нам нічого не відомо про нього. Дослідники припускають, що автоматизація може стати ключем до досягнення мети, оскільки вона значно знизить витрати. Це аналогічний аргумент для зниження витрат на фактичне картування морського дна в першу чергу.

Чому важливо картувати морське дно:

  • навігація суден, щоб вони не стикалися з підводними горами та мілинами;
  • карта приливних зон і зон океанічних течій, що впливають на зміну клімату;
  • захист морських мешканців;
  • розуміння вуглецевого циклу планети;
  • дорогоцінні молекули, важливі для медицини.

Раніше Фокус писав про те, що вчені помітили на поверхні те, що приховували від нас роками.



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.