Цікаво
Топ забудовників Одеси: хто робить місто прибутковим для інвесторів

Одеський ринок нерухомості відчуває новий сплеск активності – зростаючий попит і повернення інвесторів свідчать про позитивні тенденції розвитку навіть в умовах воєнного часу. Місто зберігає статус ділового і культурного центру півдня України, пропонуючи привабливі можливості для вигідних інвестицій у нерухомість.
Сьогодні забудовники Одеси змагаються за довіру клієнтів, пропонуючи різноманітні житлові формати – від доступних варіантів до елітних апартаментів із сучасною інфраструктурою. Ми підготували детальний огляд основних гравців ринку, які можуть стати вигідними партнерами для вашого капіталу.

Доступний комфорт: ринок масової забудови
Акварель – це вибір для тих, хто цінує раціональний баланс ціни та комфорту. Цей девелопер пропонує продумані планування, комерційні приміщення на перших поверхах і функціональні прибудинкові території. Їхні проєкти вирізняються лаконічністю і увагою до зручності мешканців.
Будова займає провідні позиції серед забудовників Одеси, зосереджуючись на створенні масштабних житлових масивів. Однією з головних переваг компанії є системний підхід до розвитку територій. «Будова» створює цілі житлові квартали, інтегруючи зелені зони, сучасні громадські простори та комерційні площі.
Пространство орієнтується на інноваційність і комфорт для клієнтів. Квартири здаються вже з готовим ремонтом, що значно економить час і кошти покупця. Всі житлові комплекси компанії обладнані smart-технологіями, а також відповідають найвищим стандартам енергоефективності.
Стікон – один із найстаріших забудовників Одеси з репутацією надійного партнера. Компанія має власне виробництво будівельних матеріалів і здійснює повний цикл робіт, що гарантує високу якість і своєчасне введення об’єктів в експлуатацію.
Фамільний Дім спеціалізується на створенні житлових просторів для сімей. Основна увага приділяється безпеці, енергоефективності та інфраструктурі для дітей. Прибудинкові території обладнані сучасними дитячими майданчиками та зонами для відпочинку.
Данлін – це компанія, яка розпочала діяльність у 2009 році як частина AVA Group, а вже з 2014 року працює як незалежний забудовник. Вона спеціалізується на будівництві доступного житла для широких верств населення. Першим амбітним проєктом став житловий комплекс «Сьоме небо», який добре знайомий одеситам.

Комплексні рішення: автономність та інфраструктура
Зезман (ZEZMAN) – девелопер, відомий своїм комплексним підходом до створення житлових районів із власною інфраструктурою. У таких містечках є все необхідне: дитячі садки, школи, медичні заклади, магазини й зони відпочинку. Проєкт Артвіль забезпечує автономне опалення, резервне водопостачання та наявність генераторів для безперебійної роботи в умовах блекаутів. Власна керуюча компанія відповідає за безпеку, чистоту територій і надання побутових послуг.
Девелопер пропонує квартири з готовим ремонтом, що дозволяє одразу заселитися або почати здавати житло в оренду без додаткових витрат. Завдяки екосистемному підходу проєкти стають привабливими для інвестицій, а акредитація за державною програмою «єОселя» робить їх доступнішими для ширшого кола покупців.
Kadorr Group – один із провідних девелоперів Одеси, відомий реалізацією масштабних житлових комплексів і комерційної нерухомості. Компанія відзначається великими проєктами, значна частина яких розташована в центральних районах міста. Така стратегія забезпечує високу ліквідність об’єктів і створює сприятливі умови для швидкого отримання прибутку інвесторами.
Кона (KONA) працює на ринку з 2003 року, реалізуючи масштабні житлові комплекси. Крім створення житлової інфраструктури, компанія активно розвиває соціальні об’єкти, зокрема дитячі садки та громадські простори, які передаються на баланс міста.
КУБ відомий своїм підходом до створення житлових проєктів із унікальною архітектурною концепцією. Найбільші об’єкти компанії – Aqua Marine, «Таїровські сади» і «Сади Рів’єри» – це ідеальне поєднання сучасного дизайну та функціональних рішень для комфортного життя.

Преміум-сегмент: інвестиції для найвибагливіших
ЗАРС – компанія, яка працює з 1996 року і стала синонімом елітної нерухомості в Одесі. Забудовник спеціалізується на будівництві преміальних житлових комплексів у престижних районах міста, пропонуючи високу якість обробки, сучасний дизайн і винятковий комфорт.
Гефест понад два десятиліття будує елітне житло бізнес- і преміум-класу. Компанія приділяє велику увагу деталям і довговічності своїх будівель, поєднуючи класичну архітектуру з новітніми технологіями для створення справді знакових об’єктів на карті Одеси.
Одеса – місто для вигідних інвестицій
Одеський ринок нерухомості сьогодні – це шанс для тих, хто шукає вигідні вкладення з перспективою зростання прибутковості. Зараз найкращий час для інвестування в житло, оскільки ціни залишаються відносно стабільними, а попит зростає. Обирайте надійних забудовників, аналізуйте перспективи зростання вартості нерухомості й інвестуйте в майбутнє разом із провідними девелоперами півдня України.
Усі новини
чи можна побудувати тунель під Атлантичним океаном (фото)

Підводний тунель під Атлантикою дав би змогу дістатися поїздом, наприклад, із Лондона до Нью-Йорка за 54 хвилини. Але такий проект дуже складно реалізувати.
Уже кілька років існують різні інженерні проекти, які передбачають будівництво підводного тунелю під Атлантичним океаном. Передбачається, що на поїзді, який переміщається таким тунелем, можна буде доїхати з Лондона до Нью-Йорка всього за 54 хвилини. Але чи справді можна побудувати такий підводний тунель або все ж таки це наукова фантастика? Про це пише Live Science.
У Фокус. Технології з’явився свій Telegram-канал. Підписуйтесь, щоб не пропускати найсвіжіші та найзахопливіші новини зі світу науки!
Для 54-хвилинної поїздки під водою з Європи до Америки потрібні вакуумні поїзди, що рухаються зі швидкістю 8000 км/год. Але таких поїздів поки що не існує. З іншого боку, якщо запустити звичайний швидкісний потяг таким тунелем, то час подорожі займе приблизно 15 годин, тоді як політ літаком займає приблизно 8 годин. Тобто це досить сумнівний проєкт. Тож експерти вважають, що хоча реалізувати його і можна, але тільки тоді, коли буде винайдено необхідні технології, щоб цей підводний тунель був економічно вигідним. Хоча існують проблеми, не пов’язані з грошима.
Наразі найдовшим підводним тунелем є конструкція, розташована під протокою Ла-Манш, довжиною 37,8 км. Це підводна частина Євротунелю, що з’єднує Францію і Велику Британію. Цей тунель було відкрито 1994 року через 6 років після початку будівництва, на яке було витрачено приблизно 16 млрд доларів. І будували його 13 000 робітників.
Експерти кажуть, що будівництво тунелю під Атлантичним океаном обійдеться набагато дорожче і залучити доведеться набагато більше робітників. Але однією з головних перешкод є відсутність необхідних технологій.
Уже кілька років існують різні інженерні проекти, які передбачають будівництво підводного тунелю під Атлантичним океаном. Передбачається, що на поїзді, який переміщається таким тунелем, можна буде доїхати з Лондона до Нью-Йорка всього за 54 хвилини
Фото: Wikipedia
За словами Балла Гроуза, експерта з тунелів, довжина трансатлантичного тунелю, що з’єднує Європу й Америку, має становити приблизно 5500 км. Гроуз каже, що побудувати такий підводний тунель буде надзвичайно складно.
Першою проблемою стане логістика будівництва. Потрібно буде вирішити, як забезпечити вентиляцію такого тунелю, як забезпечити електроживленням тунелепрохідницьку машину і як доставити робітників на будівельний майданчик.
За словами Гроуза, для реалізації такого проєкту потрібна повністю автономна тунелепрохідницька машина, яка змогла б працювати без участі людини. Але така масштабна машина поки що не створена. Навіть для будівництва тунелю довжиною 10 км звичайна тунелепрохідницька машина споживає приблизно стільки ж енергії, скільки й невелике місто. Тому буде потрібно дуже багато енергії.
Важливо розуміти, що тунелепрохідницькі машини працюють повільно. Навіть якщо спробувати побудувати підводний тунель між Африкою і Бразилією, де найкоротша відстань становить 2575 км, знадобиться близько 500 років. Щоб прискорити цей процес потрібні нові машини для будівництва тунелів з дуже високою швидкістю виконання роботи.
Навіть якщо спробувати побудувати підводний тунель між Африкою і Бразилією, де найкоротша відстань становить 2575 к, знадобиться близько 500 років
Фото: Live Science
Експерти кажуть, що не варто забувати про величезний тиск води. Такі фактори, як затоплення й обвалення тунелю, призводили до фінансових втрат і загибелі людей під час попередніх проєктів із прокладання підводних тунелів.
Рекорд тиску води, з яким стикається тунелепрохідницька машина, становить 15 бар, що в 15 разів перевищує атмосферний тиск на рівні моря на глибині близько 150 метрів нижче поверхні води. Глибина Атлантичного океану в найглибшій точці становить понад 8000 метрів, що відповідає тиску 800 бар.
Нарешті, існує проблема фінансування такого масштабного проекту. З огляду на величезні витрати, відсутність технологій і великий ризик для будівельників, реалізація такого проєкту в доступному для огляду майбутньому здається неможливою, каже Гроуз.
Фокус уже писав про те, де розташований найнезвичайніший кордон між країнами у світі. Жителі розділеного на дві частини міста Барле не відчувають жодного дискомфорту через те, що можуть вільно переміщатися між двома країнами, не залишаючи один населений пункт. У цьому є навіть вигода.
Також Фокус писав про те, що польська компанія створила літаючий мотоцикл, який розвиває швидкість до 100 км/год. Він схожий на транспортний засіб з відомого фантастичного фільму.
Усі новини
коли народився неможливий гібрид слона та що з ним сталося

Ще у 1978 році унікальне народження слоненяти в зоопарку Великобританії привернуло увагу всього світу через свою генетичну унікальність. Воно народилося за незвичайних обставин, що викликало питання про межі розмноження між різними видами.
Слоненя, якого назвали Мотті, народилося 11 липня в зоопарку Честера внаслідок спарювання африканського слона Джумболіно та азійської слонихи Шеби. Гібридне походження підтвердили генетичні тести, пише IFLScience.
У Фокус.Технології з’явився свій Telegram-канал. Підписуйтеся, щоб не пропускати найсвіжіші та найзахопливіші новини зі світу науки!
За словами співробітників зоопарку, Джумболіно був єдиним самцем у вольєрі на той час, що не залишало сумнівів щодо батьківства. Попри скептицизм експертів щодо життєздатності такого поєднання, Мотті став єдиним відомим гібридом свого виду. Книга рекордів Гіннеса зрештою назвала його “найрідкіснішим слоном у світі”.
Генетична різниця між африканськими та азійськими слонами значна. Вони не тільки належать до різних видів, але й класифікуються за окремими родами, що робить природне розмноження вкрай малоймовірним.
Крім того, їхні природні середовища проживання розташовані на різних континентах — в Африці та Азії — що робить таке поєднання в дикій природі практично неможливим.
Фізичні особливості також різняться: африканські слони, як правило, більші, мають ширші вуха і грубішу шкіру, тоді як азійські слони менші та мають характерну будову пальців.
Мотті мав поєднання цих рис. Він мав широку голову і великі вуха свого африканського батька, але будова нігтів на лапах відповідала його азійській матері — п’ять на передніх лапах і чотири на задніх. На жаль, він народився на шість тижнів раніше і з самого початку мав проблеми зі здоров’ям.
Мотті страждав на некротичний ентероколіт, небезпечне захворювання кишечника, яке уражає здебільшого недоношених дітей, і помер лише через 10 днів, 21 липня. Посмертна експертиза підтвердила серйозну інфекцію кишечника та пуповини, спричинену бактерією E. coli. За повідомленнями, його останки зберегли в Музеї природознавства в Лондоні.
Їли дітей і не тільки: дослідники зробили моторошне відкриття в іспанській печері (фото)
Хоча Мотті залишається єдиним випадком серед слонів, схрещування між віддаленими видами траплялося і в інших частинах тваринного світу. Прикладами є гібриди, такі як біфало (буйвол і корова), гібриди собаки та лисиці, а також волфіни — нащадки малої косатки та афаліни — які плавають у різних океанах.
Раніше Фокус писав про рідкісне захворювання, причиною якого були наші предки. Вчені дослідили мальформацію Кіарі 1 типу, яка характеризується головним болем та запамороченням.
Також ми розповідали про древній хетський артефакт, який допомагав віщунам трактувати дії птахів. Як зазначають дослідники, саме так древні правителі приймали важливі рішення.
Усі новини
чи знадобиться людям перша в історії негативна секунда

Людство не помітило б, якби в нашому розпорядженні не було атомного годинника, але в останні тижні наша планета обертається надзвичайно швидко. Дані вказують на те, що деякі дні стають коротшими за звичайні 24 години більш ніж на 1 мілісекунду.
Доба на Землі рідко буває ідеально 24-годинною, оскільки швидкість обертання нашої планети залежить від безлічі чинників, включно зі зміщеннями в земному ядрі, змінами атмосферного тиску, океанськими течіями й навіть масштабними погодними явищами, такими як Ель-Ніньйо. Як правило, ці сили коливаються в межах часток мілісекунди, але в липні та серпні вчені вже фіксували аномально короткі дні, пише IFLScience.
У Фокус. Технології з’явився свій Telegram-канал. Підписуйтесь, щоб не пропускати найсвіжіші та найзахопливіші новини зі світу науки!
Обертання Землі прискорилося
Згідно з попередніми даними TimeandDate, 9 липня було приблизно на 1,23 мілісекунди коротше, ніж зазвичай, а 10 липня — на 1,36 мілісекунди, а 22 липня — на 1,34 мілісекунди. При цьому прогнозується, що 5 серпня стане на 1,25 мілісекунди коротшим.
За словами дослідників, існує безліч факторів, що впливають на швидкість обертання Землі. Однак головним винуватцем нинішнього прискорення вважається Місяць — його гравітаційне тяжіння є основною рушійною силою приливних сил на планеті, і ці приливні взаємодії можуть змінити розподіл води по всій планеті, змінюючи її обертання. У цей момент часу Місяць перебуває відносно далеко від екватора Землі, тому його гравітаційне тяжіння є незначно слабшим: це “відпускає гальмо” і дає змогу нашій планеті обертатися лише на частку секунди швидше.
Чим обернеться прискорення обертання Землі?
Для людей зміна в мілісекунду може здатися незначною, але вони можуть істотно вплинути на технології, що вимагають надточного вимірювання часу, наприклад:
- GPS-навігація;
- телекомунікації;
- фінансові транзакції;
- деякі наукові експерименти.
Вчені вважають, якщо тенденція до прискорення Землі збережеться, у майбутньому у нас може виникнути необхідність у веденні “від’ємної додаткової секунди” для синхронізації атомного годинника з астрономічним часом.
Зазначимо, що ще 1972 року міжнародні хронометристи погодилися періодично додавати додаткову секунду для забезпечення точної відповідності нашого годинника швидкості обертання планети. Це пов’язано із загальною тенденцією останнього століття до уповільнення обертання Землі, що призводило до невеликого подовження доби.
Однак сьогодні вчені фіксують прискорення обертання нашої планети, що призводить до невеликого скорочення доби. У результаті для узгодження UTC з астрономічним часом може знадобитися “негативна додаткова секунда”. Простими словами, хронометристам доведеться відняти одну додаткову секунду, щоб синхронізувати атомний годинник і астрономічний рух Землі.
Введення від’ємної секунди
Учені вже кілька років обговорюють додавання від’ємної секунди, вважаючи, що зміна клімату та швидкість танення льодовиків можуть призвести до необхідності введення від’ємної додаткової секунди у 2029 році. І тепер нові дані можуть знову розпалити цю дискусію.
Утім, перспектива ідея введення додаткової від’ємної секунди сподобається не всім. Meta, Google, Amazon, Microsoft та інші технологічні компанії раніше виступали проти додаткових секунд, стверджуючи, що вони створюють більше проблем, ніж вирішують.
Раніше Фокус писав про те, що обертання Землі несподівано прискорилося: коли настане найкоротша доба за всю історію.
-
Усі новини6 днів ago
Син Андрія Молочного з прокуратури насмерть збив жінку у Києві — всі подробиці
-
Усі новини1 тиждень ago
Ці гаджети можуть уповільнювати ваш Wi-Fi: несподіваний список пристроїв-»шкідників»
-
Одеса1 тиждень ago
Вартість оренди житла в Одесі липень 2025 — скільки коштує квартира біля моря
-
Відбудова1 тиждень ago
Румунія готова допомагати Україні в обороні та відбудові
-
Усі новини1 тиждень ago
Найвигідніші смартфони 2025 року — характеристики — фото
-
Усі новини1 тиждень ago
американець виграв мільйон після сну про лотерею
-
Усі новини6 днів ago
де відпочити у Європі в 2025 році не за всі гроші
-
Усі новини1 тиждень ago
Чому не працює швидка зарядка: експерти назвали несподівану причину