Вчора на базі Агенції регіонального розвитку Одеської області відбувся воркшоп Czech Gateway, присвячений тому, як українські компанії можуть вийти на ринки Чехії та ЄС. Захід зібрав понад два десятки підприємців з Одеської області які розповіли про свої бізнеси, поділилися досвідом і обговорили поточні виклики, пов’язані з експортом, пошуком партнерів та розширенням присутності за кордоном.
Ініціаторами події стали U-Nation та Агенція регіонального розвитку Одеської області за підтримки Одеської регіональної торгово-промислової палати. Серед спікерів були президент Чесько-Української торгово-промислової палати Міхаела Махарік та її віцепрезидент Маркус Чупек. Вони поділилися практичними порадами щодо виходу українських підприємств на чеський ринок, особливостей сертифікації продукції, логістики, фінансування експорту та можливостей пошуку надійних партнерів країнах ЄС.
За результатами воркшопу Чесько-Українська торгово-промислова палата розпочне індивідуальний процес добору потенційних партнерів у Чехії. Цей етап завершиться серією зустрічей віч-на-віч, під час яких підприємці Одещини матимуть змогу укласти конкретні домовленості про співпрацю.
Агенція регіонального розвитку Одеської області, в співпраці з органами місцевого самоврядування та партнерськими громадськими організаціями, планує й надалі створювати платформи для міжнародної взаємодії, щоб допомагати українському бізнесу знаходити своє місце на європейському ринку.
Підготувала: Hаталя Шевчyк
