Connect with us

Усі новини

він провалився «в перші 5 хвилин»

Published

on



Кандидату майже одразу відмовили у працевлаштуванні через його зневажливе ставлення до “секретарки”, яка насправді виявилася менеджеркою з підбору персоналу.

Таку історію розповіли на Reddit.

За словами автора посту, чоловік, який претендував на вакансію, зайшов до офісу компанії та зустрівся з секретаркою, яка привітно його зустріла. Він зневажливо поставився до жінки. Вона привітала його, і він ледь подивився їй у вічі.

Вона спробувала зав’язати з ним розмову, однак не отримала від кандидата ніякого зорового контакту, ніякого інтересу до розмови з нею. Чоловік не зрозумів, що працівниця насправді була менеджеркою з найму.

Згодом секретарка запросила його до конференц-зали й пояснила, що в компанії цінна і гідна поваги кожна людина. Через його спілкування з “секретарем” менеджер із найму подумав, що чоловік не підходить на це місце. На цьому співбесіду було завершено — менш ніж через 5 хвилин після початку.

Автор посту додав, що чоловік звертався до секретарки так, ніби вона була нижчою за нього. Коли він думав, що розмовляє з особою, яка ухвалює рішення, кандидат повністю змінився — він став дружнім, відкритим, розслабленим.

“Посада передбачає спілкування з клієнтами, де вирішальне значення мають доброзичливість, відкритість та комунікабельність”, — додав автор посту.

Раніше Фокус писав, що під час співбесіди у компанії, що займається розробленням програмного забезпечення, жінці поставили недоречне й незаконне запитання. У кандидатки поцікавились, чи планує вона мати дітей у найближчі кілька років.

До цього у Відні університет вперше зарахував до себе штучний інтелект, як студента. Той пройшов усі необхідні відбори від подання портфоліо до проходження співбесіди.



Джерело

Усі новини

що відомо про новий Motorola G57 Power (фото)

Published

on


Компанія Motorola анонсувала смартфон середнього класу G57 Power, однією з особливостей якого став потужний акумулятор ємністю 7000 мАг.

Motorola G57 Power стане одним з перших телефонів, оснащених процесором Qualcomm Snapdragon 6S Gen 4. Очікується, що він зацікавить шанувальників смартфонів Android з обмеженим бюджетом, пише Android Police.

Як зазначають у виданні, телефони з великими акумуляторами зараз користуються великим попитом. До прикладу, OnePlus 15 опинився в заголовках газет завдяки своїй батареї на 7300 мАг. Однак ціна G57 Power буде набагато приємнішою.



Motorola G57 Power

Фото: Motorola

Відомо, що Motorola G57 Power отримає 6,72-дюймовий РК-екран із частотою оновлення 120 Гц, а також корпус зі ступенем захисту від пилу та води IP64 та сертифікацією міцності MIL-STD-810H. Через величезний акумулятор на 7000 мАг смартфон важить цілих 210 грамів і має товщину 8,6 мм.


Важливо

Топ 3 найкращих смартфони середнього класу: що купити замість флагманів у 2025 році (фото)

Motorola G57 Power постачатиметься з встановленою ОС Android 16. Смартфон пропонує дротову зарядку потужністю 30 Вт, FM-радіо, NFC, стереодинаміки та вибір чотирьох кольорів Pantone: Corsair, Regatta, Pink Lemonade та Fluidity.

Щодо камер, на задній панелі розташовані два об’єктиви: основний на 50 мегапікселів та ширококутний на 8 мегапікселів. Доповнює комплект фронтальна камера на 8 мегапікселів.

Купити Motorola G57 Power можна буде у Великій Британії, Європі, Латинській Америці та інших регіонах з 5 листопада за ціною близько 300 доларів.

Нагадаємо, раніше китайський виробник смартфонів iQOO анонсував флагманську ігрову модель iQOO 15 з батареєю на 7000 мАг.

Фокус також писав про смартфон середнього класу Vivo Y500, який отримав гігантський акумулятор ємністю 8200 мАч.



Джерело

Continue Reading

Авто

Новий електрокросовер Leapmotor A10 за $14 000 має запас ходу 500 км — фото

Published

on


Stellantis розширює лінійку бренду Leapmotor найдешевшою моделлю. Компактний електрокросовер A10 має запас ходу 500 км.

Новий Leapmotor A10 презентували на автосалоні в Гуанчжоу і він надійде у продаж із першого півріччя 2026 року за ціною до 100 000 юанів ($14 000). Модель буде представлена і в Європі під назвою Leapmotor B03X. Подробиці авто розкрили на сайті концерну Stellantis.

Stellantis є співвласником китайського бренду Leapmotor і останнім часом активно просуває його моделі в Європі. Недорогі електромобілі Leapmotor з’являться і на нашому ринку – про це вже повідомили в українському представництві Stellantis.



Модель продаватимуть у Європі як Leapmotor B03X

Фото: Stellantis

Електромобіль Leapmotor A10 – компактний міський кросовер В-класу. Його довжина перевищує 4,2 м, ширина становить 1,8 м, висота – 1,6 м,а колісна база – 2,6 м.


Важливо

Новий електричний позашляховик Jeep Recon став “зеленою” альтернативою Wrangler (відео)

Новий електричний позашляховик Jeep Recon став "зеленою" альтернативою Wrangler (відео)

Кросовер Leapmotor A10 вирізняється плавними формами кузова, високим капотом та розкосими фарами. Ззаду з країв кузова встановлені компактні ліхтарі.

Салон Leapmotor A10 не показали, але розкрили деталі комплектації. Електрокросовер можна буде замовити з 18-дюмовими дисками та системою напівавтономного руху.

Leapmotor A10



Запас ходу електрокросовера сягає 500 км

Фото: Stellantis

Також оприлюднено окремі характеристики Leapmotor A10. Його запас ходу складе 500 км, а швидка зарядка на 30-80% займатиме 16 хвилин.

Між іншим, нещодавно дебютував флагманський кросовер Leapmotor потужністю 724 к. с.

Також Фокус розповідав про новий Porsche Cayenne 2026, який став електрокросовером.



Джерело

Continue Reading

Війна

новий Lightning II може замінити Warthog — деталі

Published

on


Американський штурмовик A-10 Warthog (“Бородавочник”) здійснив перший політ більш як 50 років тому, озброєний гарматою, яка поливає ворога на землі снарядами зі збідненим ураном. F-35 Lightning II (“Блискавка”) вперше злетів 20 років тому, і сьогодні за ним вишикувалась черга бажаючих, які хотіли б його купити на тлі загострення світових конфліктів. Що краще — “Бородавочник” зі збідненим ураном чи невидима й швидка “Блискавка”?

Багатофункціональна конструкція F-35 не дає йому переваг у ближній авіаційній підтримці, але цей винищувач якнайкраще підходить для виконання місій у спірному повітряному просторі, чого не можна сказати про його конкурентів на кшталт A-10 Warthog.

Фокус переклав статтю “F-35 Lightning II — літак для ближньої авіаційної підтримки?” журналіста та експерта у військовій техніці Гаррісона Касса для порталу The National Interest. Касс порівняв F-35 та A-10 і пояснив, чи може новітній стелс-винищувач за 90 млн дол. замінити свого у п’ять разів дешевшого 55-річного попередника.

Розроблений як універсальний багатофункціональний винищувач, F-35 Lightning II був задуманий для виконання як повітряних, так і наземних місій. Але створити єдину платформу, яка однаково добре виконуватиме всі можливі завдання, не так і просто. Досягнення чудових характеристик для однієї функції зазвичай вимагає компромісів у характеристиках для іншої, а це означає, що один літак, здатний виконувати багато різних завдань, не отримає переваг у жодному з них.

Найбільшу увагу в багатоцільовому профілі F-35 привертає до себе його здатність виконувати завдання типу “повітря-земля”. Увага до цієї функції багато в чому пояснюється тим, що F-35 вважається потенційним наступником A-10 Thunderbolt II, основної платформи ближньої авіаційної підтримки останніх п’ятдесяти років. Цей простий літак відмінно виконував одну-єдину задачу, що контрастує з багатофункціональним F-35 нового покоління.

Порівняння F-35 Lightning II та A-10 Warthog



F-35 проти A-10 – порівняльна таблиця основних характеристик двох літаків

Фото: nationalinterest.org

Чи підходить F-35 для атак по наземних цілях?

В основі наземних місій F-35 лежать непомітність, точність і мережева ситуаційна обізнаність. На відміну від A-10, заснованого на грубій силі й живучості, F-35 виживає, залишаючись непомітним. Завдяки радіопоглинаючим матеріалам, внутрішнім відсікам для зброї й звивистим повітрозабірникам двигуна, всі з яких відкалібровані для зменшення радіолокаційної помітності, F-35 може непомітно проникати в контрольований повітряний простір і завдавати ударів по цілях, перш ніж ворожа оборона взагалі помітить його присутність. Така філософія, що ставить “стелс понад усе”, радикально змінює підхід до ближньої авіаційної підтримки й ударів в тилу супротивника в сучасній війні.

З технічної точки зору F-35 оснащений найсучаснішими датчиками та системами наведення.

  • Електрооптична система наведення (EOTS), вбудована в носову частину F-35, поєднує в собі інфрачервону зйомку і лазерне наведення для ідентифікації, відстеження та ураження наземних цілей високоточними боєприпасами.
  • Система розподіленої апертури (DAS) забезпечує 360-градусний інфрачервоний огляд, дозволяючи льотчикам бачити крізь літак і підтримувати візуальний контакт з полем бою навіть у темряві або за поганої погоди.
  • У поєднанні з радаром AN/APG-81 AESA цей набір систем допомагає F-35 завдавати точних ударів по рухомих або нерухомих цілях з великої відстані без використання зовнішніх модулів або літаків підтримки.

Щодо озброєння, F-35 може нести на борту дві 907-кілограмові бомби GBU-31 Joint Direct Attack Munitions (JDAM) або GBU-53 Small Diameter Bomb (SDB), що зберігає його стелс-характеристики й забезпечує високу точність ведення вогню. А в ситуаціях, коли непомітність не надто важлива, F-35 може переходити в “режим звіра”, несучи до 9,979 тонни різних боєприпасів на зовнішніх вузлах підвіски, фактично перетворюючись на бомбовоз. Ця модульна гнучкість дозволяє F-35 діяти як стелс-винищувач або нічим не примітний бомбовоз, залежно від вимог місії.

F-35 створений для воєн майбутнього, на відміну від A-10

Порівняння з A-10 неминучі. Гармата GAU-8/A Avenger, що стріляє 30-мм снарядами зі збідненим ураном, є унікальною зброєю, якої немає на F-35, оснащеному доволі скромною 24-мм гарматою GAU 22/A. У той час як A-10 був розроблений для тривалої роботи на низьких висотах, F-35 завдає ударів з великої відстані, координуючи свої дії з сухопутними військами через захищені канали передачі даних і доставляючи високоточні боєприпаси, не входячи в зону безпосереднього бойового зіткнення. Ці методи, мабуть, виключають слово “ближня” з “ближньої авіаційної підтримки”.

Незаперечний факт полягає в тому, що в майбутньому конфлікті з майже рівним супротивником F-35 зможе вижити в спірному повітряному просторі, тоді як A-10 — ні. Хоча F-35 не має такої міцності й вогневої потуги, як A-10, він втілює доктринальний перехід до платформ, що являють собою вузли злиття датчиків в мережевому бойовому просторі, де дані набагато важливіші, ніж груба ударна сила.

Про автора

Гаррісон Касс — старший автор відділу оборони та національної безпеки в The National Interest. Касс — адвокат і колишній політичний кандидат, який вступив на службу до ВПС США в якості льотчика-стажиста, а потім був демобілізований за станом здоров’я. Він спеціалізується на військовій стратегії, аерокосмічній галузі та питаннях глобальної безпеки. Гаррісон здобув ступінь доктора юриспруденції в Орегонському університеті та ступінь магістра в галузі глобальної журналістики та міжнародних відносин в Нью-Йоркському університеті.



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.