Connect with us

Усі новини

Генштаб підтвердив успішну атаку дронів по виробнику Комети

Published

on


Вночі на 9 червня ударні дрони атакували завод “ВНИИР-Прогресс”, місцеві повідомляли про вибухи та пожежу. Командування ЗСУ заявило про влучання щонайменше двох БПЛА та пояснило цінність ураженої цілі для ворога.

Про це йдеться у публікації пресслужби Генерального штабу ЗСУ від 9 червня.

Удар по потужностях АТ “ВНИИР-Прогресс” у місті Чебоксари здійснили підрозділи Сил безпілотних систем у взаємодії з іншими компонентами Сил оборони. У Генштабі наголосили, що йдеться про об’єкт ворожого ВПК, який виробляє навігаційне обладнання.

Уражений завод забезпечує виробництво адаптивних антен “Комета”, які зокрема використовуються у “Шахедах”, уніфікованих модулях планування і корекції (УМПК) для КАБів та іншому високоточному озброєнні.

“Підтверджено ураження об’єкта щонайменше двома БПЛА та подальшу масштабну пожежу. Результати ураження уточнюються”, — заявили у Генштабі ЗСУ.

Командування зазначило, що у Казані, Нижньому Новгороді, Саратові та Тамбові оголошували план “Ковер”, тобто обмежували роботу аеропортів. Росіянам пообіцяли продовження ударів по об’єктах РФ, поки не буде повністю припинена війна проти України.

Що кажуть у Росії

Голова Чуваської Республіки Олег Ніколаєв заявив про “спроби застосування” безпілотників з боку України. З його слів, обійшлося без жертв і постраждалих. Два дрони нібито “впали на території” заводу, через що було вирішено призупинити його роботу. Ще два БПЛА нібито впали у полях.

“Усі служби працюють у посиленому режимі, ми тримаємо ситуацію під повним контролем”, — запевнив російський чиновник.

Журналісти ASTRA провели власний аналіз і також повідомили, що уражений завод випускав для ЗС РФ приймачі “Комета”, які захищають дрони від засобів РЕБ. Окрім того, минулого року по російському телебаченню показували сюжет про те, що антенний модуль “Комета-М” допомагає успішному застосуванню авіаційних бомб ФАБ-250М-62/270 з УМПК.

Ще у 2022 році український експерт Сергій Бескрестнов, відомий як “Флеш”, інформував, що система “Комета-М” допомогла ворожим “Орланам” не реагувати на українські перешкоди. З його слів, у світі ця технологія давно відома під абревіатурою CRPA або як Фазована антенна решітка.


Fullscreen

Фото модуля “Комета-М”

Фото: Facebook / Cергій Флеш

Уражений у Чебоксарах завод ВНИИР-Прогресс виробляв приймач Комета

Fullscreen

Такий вигляд має приймач Комета

Фото: ASTRA

“Супутники передають “з неба”, а завада або спуфінг передається знизу або збоку. Тому такі підозрілі сигнали явно не космічного походження треба “прибирати”. А прибирати вигадали хитрою антеною, яка змінює діаграму спрямованості й послаблює шкідливі сигнали майже до нуля. При цьому промені на супутники навпаки посилюються”, — пояснював роботу “Комети-М” експерт.

Цю ж технологію вже на той момент виявили у “Шахедів”.

Нагадаємо, вночі на 9 червня Рівненська область пережила наймасштабнішу атаку на цей регіон за весь час повномасштабної війни. У Рівному гриміли вибухи, відомо про одну поранену цивільну особу.

Зранку ЗС РФ завдали повторного ракетного удару по Рівненщині. Вибухи чули у Рівному та місті Дубно. У регіоні відпрацювали сили ППО.



Джерело

Усі новини

Компанія подарувала співробітникам смартфони, які їх розлютили: в чому справа (фото)

Published

on


У 2025 році одна компанія вирішила висловити подяку своїм співробітникам, подарувавши їм різдвяний подарунок наперед. Керівництво замовило партію телефонів Motorola Edge 50, однак більшість отримувачів залишилися незадоволеними.

Прикру історію зі смартфонами Motorola Edge 50 розповів експерт з технологій Мар’ян Мюррей, зазначавши, що йдеться про компанію, в якій працює його друг. Про причини негативної реакції на безкоштовний смартфон, він розмірковує у статті для PhoneArena.

Як автор Мюррей, Motorola Edge 50 — це цілком пристойний телефон, тому розчарування людей, ймовірно, пов’язане з лояльністю до конкретних брендів. Провідні компанії наполегливо працюють над рекламою своїх моделей преміумкласу, що впливає здатність до об’єктивного порівняння та критичного мислення.




Motorola Edge 50

Фото: Motorola

“Майже всі співробітники (загалом близько 25 осіб) ненавиділи подарунок. Вони були незадоволені вибором. Натомість вони хотіли пристрій Apple або Samsung і відкрито зізналися (тобто не в обличчя своєму начальнику), що одразу ж продадуть свої подарунки”, — наголосив Мюррей.

За словами експерта, купуючи преміальний телефон, люди часто проєктують на себе всі ключові характеристики, які має цей пристрій. До прикладу, вони кажуть собі: “Я з тих людей, які цінують високоякісні матеріали, сучасний дизайн, продуктивність та якість”.

Мюррей наголосив, що багато брендів випускають смартфони чудової якості з доступною ціною. Ба більше, ці компанії пропонують більшість функцій і навіть деякі дизайнерські рішення преміальних телефонів.


Важливо

Найцікавіший смартфон 2025 року: експерт назвав модель, яка точно здивує (фото)

Однак варто враховувати, що більшість висококласних та преміальних брендів були символом статусу протягом століть. Тому при наявності безлічі альтернатив iPhone, які не поступаються або навіть перевершують продукти Apple, деякі люди навіть не розглядають інші варіанти.

“Психологічні інструменти, здається, настільки потужні та закарбовані в нашій свідомості, що їх можна використовувати і для подарунків. Ці 25 людей не заплатили ні цента за телефони Motorola Edge 50, але вони все одно були незадоволені подарунком. Вони хвилювалися за власний імідж”, — зазначив Мюррей.

Нагадаємо, оглядач техніки Пітер Костадінов вирішив у 2026 році відмовитись від смартфонів Apple, Samsung та Google Pixel на користь китайських флагманів, оскільки вони пропонують дедалі цікавіший досвід.

Фокус також повідомляв, що компанія Apple, ймовірно, збирається покращити свою найдешевшу лінійку смартфонів, оснастивши iPhone 17e функцією, якої не вистачало його попереднику – iPhone 16e.



Джерело

Continue Reading

Україна

У Києві затопило цілу вулицю: машини «пливуть» дорогою (відео)

Published

on



У Дніпровському районі столиці просто на проїжджій частині утворилося величезне озеро через прорив комунікацій. Інцидент стався 17 грудня на бульварі Верховної Ради

Вулицю заливає водою, а машини, карета “швидкої” і тролейбус буквально пливуть дорогою. Відповідні кадри публікують місцеві Telegram-канали.

За словами очевидців, вода продовжує прибувати, перетворюючи вулицю на суцільну річку.

У прес-службі “Київводоканалу” запевнили журналістів “КИЇВ24”, що фахівці вже працюють над локалізацією витоку по бульвару Верховної Ради, 10. Поруч розташована станція метро “Дарниця”.

Через аварійну ситуацію знижено тиск водопостачання в мережах лівобережної частини столиці, а рух громадського транспорту бульваром Верховної Ради було зупинено, — зазначили комунальники.

У мерії ситуацію поки ніяк не коментують.

Бульвар Верховної Ради (раніше Бульвар Верховної Ради) розташований у Києві, на Лівому березі (Дніпровський район), і названий на честь вищого законодавчого органу України — Верховної Ради. Це велика вулиця з інтенсивним рухом, що з’єднує різні частини району, де розташовані житлові будинки, магазини, а також проходять маршрути міського транспорту.

Нагадаємо, Київ уже переживав підтоплення 30 липня. Тоді сильні зливи спричинили транспортний колапс, а машини теж “плавали” дорогами.

Також повідомлялося, що в столиці на Оболоні прогримів сильний вибух поблизу АЗС.



Джерело

Continue Reading

Авто

Євросоюз відмовляється від заборони авто з ДВЗ — яка причина

Published

on


Європейський Союз переглядає свою стратегію розвитку авторинку. Повної заборони двигунів внутрішнього згоряння з 2035 року не буде.

В ЄС планують послабити екологічні стандарти, аби дозволити бензиновим чи дизельним двигунам існувати на ринку і після 2035 року. Про це повідомляє агентство Reuters.

Відповідний план вже оприлюднила Єврокомісія у Страсбургу. Потрібне його схвалення Європарламентом та урядами країн-членів ЄС, проте із цим не має виникнути проблем, адже рішення скасувати заборону авто з ДВЗ має широку підтримку в Євросоюзі.



Попит на електромобілі в Європі зростає повільніше, ніж очікувалося

Фото: Mercedes-Benz

Особливо наполягають на цьому автовиробники Німеччини та Італії. Крім того, на позицію Єврокомісії вплинули показники ринку: попит на електромобілі в Європі зростає не так швидко, як очікувалося.

Отже, в ЄС відмовляються від цілі нульових викидів СО2 новими авто з 2035 року. Натомість нова мета — зниження викидів на 90% порівняно з показниками 2021 року.


Важливо

Експерти підрахували, скільки коштуватиме розмитнення електрокарів у 2026 році

Експерти підрахували, скільки коштуватиме розмитнення електрокарів у 2026 році

Це означає, що двигуни внутрішнього згоряння зможуть існувати в складі плагін-гібридних установок чи в якості генераторів для живлення електромоторів (EREV). До того ж, допускається використання біопального та синтетичного екопального.

Крім того, заплановано перехідний період із 2030 по 2032 рік, упродовж якого автовиробники мусять знизити шкідливі викиди на 55% для легкових авто і на 40% — для легкого комерційного транспорту порівняно з 2021 роком.

Раніше Фокус повідомляв, що на європейський ринок виходить недорогий корейський електропікап.

Також ми писали, що оголошено європейські ціни на новий Nissan Leaf 2026.



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.