Connect with us

Події

Warner Bros. Discovery позивається до розробника нейромережі Midjourney через копіювання персонажів

Published

on



Компанія Warner Bros. Discovery подала позов проти генератора зображень на основі штучного інтелекту Midjourney через порушення авторських прав.

Про це повідомляє The Hollywood Reporter, передає Укрінформ.

У позові компанію Midjourney звинувачують у масовій крадіжці контенту, зокрема, що вона незаконно відображає та поширює копії образів відомих персонажів, захищених авторським правом, таких як Супермен, Диво-жінка, Джокер, а також героїв мультфільмів «Том і Джеррі», «Скубі-Ду» та «Рік і Морті».

«Наша мета – створювати історії та персонажів, які захоплюють аудиторію, втілюючи творче бачення наших партнерів. Midjourney свідомо та цілеспрямовано порушує авторські права на наші твори, тому ми подали цей позов, щоб захистити наш контент, партнерів та інвестиції», – заявив пресдатвник Warner Bros. Discovery.

Компанія вимагає відшкодування збитків у розмірі 150 тисяч доларів за кожне несанкціоноване використання персонажа і просить суд заборонити Midjourney копіювати, демонструвати та поширювати її інтелектуальну власність, а також зобов’язати впровадити захисні механізми від порушень.

Читайте також: Аріана Гранде та Джош Ґад озвучать головних персонажів мультфільму Warner Bros

У Midjourney наразі не коментували ситуацію.

Зазначається, що протягом багатьох років компанії, що займаються технологіями ШІ, навчали свої моделі на даних, зібраних в інтернеті, не виплачуючи компенсації авторам. Це призвело до судових позовів від авторів, звукозаписних компаній, новинних організацій, художників і студій, які стверджують, що деякі інструменти штучного інтелекту знижують попит на їхній контент.

Як повідомляв Укрінформ, Warner Bros. Discovery (WBD) оголосила про плани розділення на дві публічні компанії, що дозволить кожній із них максимально використати свій потенціал.

Фото: unsplash



Джерело

Події

Етнографічний кінофестиваль «ОКО» розпочався у Києві світовою прем’єрою

Published

on


VI Міжнародний етнографічний кінофестиваль «ОКО», який поєднує кіно, музику, мистецькі акценти та культурну дипломатію, цьогоріч уперше розпочався у Києві.

Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Ми готували цю подію рік і привезли до Києва понад 90 фільмів. Я впевнена, що кожен знайде у програмі стрічку, яка відгукнеться саме йому. ..Ми задумували фестиваль як міст між Бессарабією та центром України. Та сьогодні дорога до Бессарабії ускладнена, тому вирішили провести фестиваль у столиці – як «амбасаду Бессарабії», – розповіла засновниця та директорка фестивалю ОКО Тетяна Станєва.

Фільмом відкриття стала стрічка «Мертва квітка» – авторський проєкт Станєвої про українську Бессарабію, збереження традицій бессарабських болгар та зимової обрядовості в умовах повномасштабної війни. На фестивалі відбулася світова прем’єра фільму.

«Герої фільму – мешканці села Криничне, мого рідного села… Я дуже сподіваюся, що воно не залишиться тільки у цій стрічці, що ця культура матиме змогу відродитися після закінчення війни», – зазначила режисерка.

На початку мистецької події було відкрито мурал «Кінострічка життя» сестер Фельдман, а також виставки української художниці Лесі Бабляк, болгарського фотографа Івана Шишиєва та спільноти Ukraїner.

Гостей зустрічали перформанси з болгарськими кукерами та українською маланкою – як символічний культурний діалог.

«Культура – не витрата, а інвестиція. Вона формує ментальність і код нації, вибудовує ідентичність і виховує патріотизм. І це єдина мова, яку розуміють всі народи, якою найуспішніше розмовляють і будують мости різні держави. Ось куди ми маємо вкладати всі ресурси, щоби будувати правильну стратегію розвитку країни та майбутнього», – зазначив президент кінофестивалю «ОКО», голова наглядової ради Віктор Куртєв.

За його словами, «ОКО» вже шостий рік веде справжній міжкультурний діалог і займається культурною дипломатією в Болгарії. Як представник етнічної спільноти бессарабських болгар він запрошує на український фестиваль з болгарським акцентом, щоб «пізнати всю різноманітність нашої культури».

Цьогоріч Міжнародний етнографічний кінофестиваль «ОКО» презентує 90 стрічок 24 мовами із 52 країн і 5 континентів. До програми увійшли 7 тематичних секцій, у кожній з яких визначатимуться володарі гран-прі та нагород за етнографію. У конкурсі короткого метру буде окремий приз за найкращий короткометражний український та/або болгарський фільм. Серед хедлайнерів – стрічки, відзначені преміями «Оскар» та BAFTA, учасники та переможці провідних світових кінофорумів, таких як Sundance, Роттердам, Берлінале, Канни, Венеція, Локарно, Торонто, IDFA. Програму доповнюють обрані стрічки з національних кінофестивалів, зокрема КМКФ «Молодість», Docudays UA та Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ).







Етнографічний кінофестиваль «ОКО» розпочався у Києві світовою прем’єрою / Фото: Євгеній Король

До 10 вересня проходитимуть кінопокази та тематичні дискусії у столичному Будинку кіно. 8-14 вересня відбудуться кінопокази в Одесі, 12-13 вересня частину конкурсної програми «Український короткий метр» зможуть побачити мешканці Кам’янця-Подільського. 12-14 вересня пройде заключна частина української програми і нагородження переможців у Болграді Одеської області, а 3-11 жовтня покази повної програми, нагородження переможців міжнародної програми OKO GLOBAL відбудуться у столиці Болгарії Софії.

Читайте також: На Міжнародному кінофестивалі в Торонто відкрився український стенд

Фільми конкурсної програми оцінюватиме міжнародне журі, до складу якого увійшли кінопрофесіонали, дослідники, фольклористи, антропологи, митці та представники міжнародної культурної спільноти.

Фестивальні стрічки демонструватимуться офлайн. Деякі фільми глядачі зможуть подивитися у межах онлайн-показів на платформах MEGOGO (у вересні на території України) та Neterra.TV (у жовтні в Болгарії).



Джерело

Continue Reading

Події

У Києві обговорили стратегію розвитку нематеріальної культурної спадщини

Published

on


У Національному музеї народної архітектури та побуту України відбулася публічна дискусія на тему “Стратегія розвитку нематеріальної культурної спадщини в Україні” за участі фахівців у сфері культури, представників міжнародних інституцій, митців, експертів і громадських діячів.

Як передає Укрінформ, про це повідомило Міністерство культури та стратегічних комунікацій України.

Дискусія стала частиною фестивалю “Жива культура – живий світ”, що відкриває серію заходів до Міжнародного дня нематеріальної культурної спадщини, проголошеного на 42-й сесії Генеральної асамблеї ЮНЕСКО у 2023 році.

Модерувала захід заступниця міністра культури та стратегічних комунікацій України Анастасія Бондар.

“Наша нематеріальна культурна спадщина — це не лише пам’ять про минуле, а доказ того, що ми живі, сильні й здатні передавати цінності далі, навіть у найтемніші часи. Завдання держави — не втручатися, а допомагати: чути, підтримувати, берегти й ділитися цією живою мудрістю світу”, – зазначила Бондар.

Вона наголосила на необхідності відкритого діалогу між усіма учасниками процесу.

“Тема нематеріальної культурної спадщини значно глибша і давніша за будь-які політики чи стратегії. Тому важливо, щоб ми разом — фахівці, громади, міжнародні партнери, держава — розробили спільні рішення, що дадуть нове дихання нашій спадщині”, – підкреслила Боднар.

Перший заступник міністра культури та стратегічних комунікацій України Галина Григоренко акцентувала увагу на важливості збереження нематеріальної спадщини.

“Документування, фіксація та передача від покоління до покоління традицій різних спільнот набуває особливого значення для нас зараз, в час війни, коли носії знаходяться під фізичною загрозою знищення, розриваються традиційні звʼязки та можливість передачі знань. Тому наше спільне завдання надавати можливості спільнотам практикувати нематеріальну спадщину та популяризувати різні її прояви”, – наголосила Григоренко.

Читайте також: МКСК та ALIPH підписали меморандум про створення Українського фонду культурної спадщини

За її словами, “охорона нематеріальної спадщини — це про майбутнє, а не тільки про минуле. Саме тому подібні заходи — це не лише професійна дискусія, а й можливість об’єднати зусилля, підтримати одне одного й разом творити нові стратегії збереження і передачі традицій”.

Своєю чергою голова Представництва ЮНЕСКО в Україні К’яра Децці Бардескі висловила підтримку Україні в боротьбі за збереження своєї культури в умовах війни.

“Бути тут — це акт солідарності. Для ЮНЕСКО важливо не лише говорити про захист спадщини, а бути з тими, хто її зберігає. Конвенція 2003 року визначає три ключові напрями — документацію, передачу та інституційну підтримку, і ми раді працювати з Україною в усіх цих напрямах”, – зазначила Бардескі.

Вона також відзначила зусилля України, спрямовані на збереження традицій, і підкреслила, що включення елементів української нематеріальної спадщини до Списку ЮНЕСКО – це не лише міжнародне визнання, а й внесок у загальнолюдську культурну спадщину.

Крім того, були представлені основні положення Стратегії розвитку культури 2025–2030 років, ухваленої урядом навесні 2025 року.

Як зазначила Григоренко, документом передбачені інтеграція культури до політики національної безпеки та міжвідомча взаємодія на всіх рівнях — від громад до центральних органів влади. Зокрема пріоритетними є питання збереження локальної ідентичності, зв’язку поколінь, реінтеграції ветеранів до цивільного життя через культуру, підтримку ментального здоров’я і впровадження безбар’єрності.

Учасники обговорили здобутки і плани у сфері охорони нематеріальної культурної спадщини, правові аспекти і стратегічне бачення розвитку галузі.

Як повідомляв Укрінформ, т. в. о. міністра культури та стратегічних комунікацій Тетяна Бережна обговорила з керівниками профільних структурних підрозділів обласних і Київської міської державних адміністрацій ключові завдання для сфери.

Фото: МКСК



Джерело

Continue Reading

Події

Журі Венеційського кінофестивалю назвало переможців

Published

on



Головний приз 82-го міжнародного Венеціанського кінофестивалю виборов фільм американського режисера Джима Джармуша “Батько мати сестра брат” (“Father Mother Sister Brother”).

Про це повідомляє DW, передає Укрінформ.

Про присудження “Золотого лева” картині за участю Том Вейтса, Адама Драйвера, Шарлотти Ремплінг, Кейт Бланшетт, Індії Мур та Вікі Кріпс журі фестивалю оголосило ввечері 6 вересня. Стрічка, що складається з трьох епізодів розповідає про життя різних поколінь сімей у Нью-Йорку, Парижі та Дубліні. 

Друга за значущістю нагорода – “Срібний лев” – дісталася картині туніського режисера Каутер Бен Ганьї “Голос Гінд Раджаб” (“The Voice of Hind Rajab”) про останні хвилини життя палестинської дівчинки в секторі Гази, яка загинула в січні 2024 року.

Найкращим режисером журі Венеціанського кінофестивалю визнало американця Бенні Сефді за фільм “Нищівна машина” (“The Smashing Machine”). Приз за найкращий сценарій здобули французи Валері Донзеллі та Жіль Маршан за картину “На роботу” (“À pied d’oeuvre”).

Читайте також: У межах Венеційського кінофестивалю відбудеться «Український день»

Водночас нагороду за найкращу жіночу роль отримала китаянка Сінь Чжилей за роль у фільмі “Сонце встає над усіма нами” (“The Sun Rises On Us All”) режисера Цай Шанцзюня. Найкращим актором визнали італійця Тоні Сервілло за роль у фільмі “Помилування” (“La Grazia”) режисера Паоло Соррентіно.

Як повідомляв Укрінформ, Міністерство закордонних справ та Міністерство культури і стратегічних комунікацій України засудили присутність російського прапора на Венеційському кінофестивалі.

Фото: La Biennale di Venezia



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.