Connect with us

Цікаво

Абоненти Київстар зібрали понад 10 млн грн на ініціативу з розмінування країни «Нам тут жити 2.0»

Published

on


Київстар разом з фондом «Повернись живим» продовжують спільну ініціативу «Нам тут жити 2.0», спрямовану на розмінування територій України. 

Проєкт реалізується за інформаційної підтримки Міністерства Економіки України. Абоненти національного мобільного оператора активно долучилися до підтримки проєкту. Зокрема, завдяки благодійній Суперсилі «Допомога ЗСУ», зібрано вже понад 10 мільйонів гривень, а загальна сума донатів на розмінування складає 45 мільйонів гривень.

«Розмінування країни — важливий напрямок для відновлення нашої держави. Ми прагнемо зібрати 100 мільйонів гривень, щоб забезпечити саперів роботизованими комплексами, транспортом та іншим обладнанням. Вдячні нашим абонентам та усім небайдужим, які долучаються до збору», — говорить Олександр Комаров, CEO Київстар.

«Нам тут жити 2.0» — другий спільний проєкт компанії «Київстар» та фонду «Повернись живим». Його мета — забезпечити саперів усім необхідним для розмінування: роботизованими платформами, транспортом, зв’язком, живленням, а також повітряною компонентною для ситуаційної обізнаності. Аби підтримати збір, національний мобільний оператор, зі свого боку, вже перерахував 30 мільйонів гривень на цей проєкт.

Ініціатива допоможе зберегти життя саперів, адже розміновувати території будуть не тільки люди, а й техніка українського виробництва — наземні роботизовані комплекси, а також дрони, які забезпечать дистанційне розмінування шляхом підривів. 

Контрактні абоненти та усі небайдужі можуть задонатити на спецрахунок фонду та на “банку” проєкту. А також зробити індивідуальний внесок у терміналах самообслуговування у фірмових магазинах Київстар.

Абоненти передплаченого зв’язку можуть долучитися:

  • підключивши благодійну Суперсилу «Допомога ЗСУ», яка дозволяє абонентам робити щомісячний донат на розмінування у розмірі до 50 грн, просто користуючись мобільним зв’язком. Донат автоматично списується при оплаті тарифу без додаткових платежів для абонента, поки у нього підключена Суперсила «Допомога ЗСУ». Перевірити, чи є у вашому тарифі Суперсила «Допомога ЗСУ», зручно у додатку «Мій Київстар»;
  • надіславши повідомлення на номер 515, щоб донатити 10 грн після кожного поповнення рахунку від 50 грн.
  • відправивши будь-яке SMS на номер 88009 — і з мобільного рахунку буде перераховано 10 грн на збір.

Нагадаємо, що ініціатива «Нам тут жити 2.0» — це спільний проєкт Київстар та фонду компетентної допомоги армії «Повернись живим», який стартував у серпні 2024 року і триватиме до досягнення цільової суми збору в розмірі 100 мільйонів гривень.

Довідка про Київстар

Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на червень 2024 р. обслуговував близько 24 млн абонентів мобільного зв’язку та більше 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та ін. Київстар розвиває в Україні нові технології зв`язку та в найближчі п`ять років планує інвестувати в цей напрямок 1 млрд доларів США. Компанія допомагає  країні долати виклики воєнного часу і за останні два роки виділила понад 2 млрд грн для підтримки ЗСУ, абонентів, місцевих громад, а також на благодійні ініціативи. Єдиний акціонер Київстар – міжнародна Група VEON з головним офісом в Нідерландах. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар понад 25 років працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на ринку електронних комунікацій, кращим роботодавцем  і соціально відповідальною компанією. Додаткова інформація: [email protected], www.kyivstar.ua 



Джерело

Усі новини

Культовий паб Британії опинився у центрі скандалу через фірмовий бургер: реакція соцмереж (фото)

Published

on


Британський паб The Dew Drop Inn, розташований у графстві Ноттінгемшир, опинився у центрі скандалу через одну зі своїх страв. В мережі її назвали “найогиднішою” з усіх можливих, однак власники закладу пояснили ідею нової страви.

Про це повідомляє британський таблоїд Mirror.

Журналісти пишуть, що бурхлива дискусія в мережі розпочалася через публікацію одного з відвідувачів, який замовив нову страву до келиха алкогольного напою. Чоловік був шокований тим, що йому принесли сендвіч з величезною пачкою сиру чеддер і трьома сирими кільцями цибулі, складеними одне на одне.


Fullscreen

“Найогидніший” бургер у пабі (фото: Mirror)

“Хлопці, от зрозумійте — те, що ви називаєте бургером із сиром і цибулею. Повна якась дурня”, — написав один з користувачів, чим спровокував дискусію. Інші юзери теж говорили, що цей бургер за 3,5 фунти (191 грн) виглядає “найогиднішою” стравою з усіх, яку бачили.

У відповідь власниця закладу Мішель Гендерсон сказала, що вона дуже шокована скандалом, і дивується реакції юзерів: адже цей бургер з сиром і цибулею є візитівкою закладу вже тривалий проміжок часу.

“Це — британська традиція в пабі протягом багатьох років, яку започаткував колишній орендодавець, щоб продавати бургери без чогось зайвого, які добре підійдуть до пінти пива. Ці бургери — легендарні, і люди приїжджають звідусіль, щоб скуштувати бодай один”, — сказала пані Гендерсон.

Водночас власниця додає, що її заклад ніколи не економив на продуктах і робив завжди такі бургери для всіх відвідувачів.

“Ми якраз і відомі тим, що робимо такі бургери з великими шматками сиру та цибулею. Це — культова закуска, а тому реакцію деяких людей залишається мені незрозумілою”, — написала власниця залу Саванна Вебб, додавши, що вони продають до 200 бургерів за день.

В коментарях, інші юзери поділитися своїми думками про гігантський дивний бургер. Найчастіше дописувачі коментували побачене наступним чином:

  • “Моя дружина подивилася на це і сказала, що вона не знає, їсти чи ні”;
  • “Я бачу, що чутки про британську кухню правдиві”;
  • “Це виглядає огидно”;
  • “Та ви знущаєтеся? Та чудова штукенція!”;
  • “Ті, хто кажуть, що це погано, зробіть краще!”.

Раніше стало відомо, що відвідувачі пабу роками не можуть замовити місце в улюбленому закладі. Деякі відвідувачі навіть заводять будильники, аби мати можливість забронювати місце в улюбленому пабі.

Потім повідомлялося, що чоловіку заборонили відвідувати усі паби Британії. 38-річного мешканця Ноттінгема зобов’язали носити мітку алкогольного контролю протягом чотирьох місяців після сутички в одному із закладів.



Джерело

Continue Reading

Усі новини

Мама, яка віддала двох дітей на усиновлення, здивувала інтернет своєю сповіддю (відео)

Published

on



24-річна Медді Белленджер з Техасу, США, вперше публічно розповіла про болісне рішення віддати двох своїх дітей на усиновлення та довгий шлях до відновлення зв’язку з ними.

У своїй відвертій сповіді в TikTok молода жінка розповіла, як віддала сина на усиновлення в червні 2022 року, а доньку — в травні 2024 року.

Прийняття такого рішення стало найскладнішим і найболючішим вибором у житті Медді Белленджер. “Я хвилююся за них щодня і постійно згадую. Вони завжди в моїх думках. Це те, що неможливо по-справжньому зрозуміти, доки сам не зіткнешся з таким рішенням”, — поділилася мати в інтерв’ю Newsweek.

Причина такого вчинку

Коли народився син, Медді перебувала в токсичних стосунках, жила з батьками й не мала роботи. Пізніше, після народження доньки, вона страждала від післяпологової депресії та психозу. “Я просто знала, що вони заслуговують на краще життя”, — пояснила американка.

Тривалий час біль створював емоційну дистанцію навіть під час запланованих зустрічей з дітьми. “Під час кожного відвідування дітей після усиновлення я відчувала емоційну стіну – до такої міри, що я навіть не хотіла гратися з ними”, — зізналася мама у своєму відео.

Ця емоційна перешкода, за її словами, була формою самозахисту.

“Як би боляче не було це визнавати, вони стали для мене чужими. Коли мій біологічний син був ще немовлям, я боялася тримати його на руках, переживала, що він заплаче, а я не знатиму, як його заспокоїти. Те саме було з донькою”, — розповіла жінка.

Публічна сповідь

Відео Белленджер переглянули понад 228 тисяч разів. Після років мовчання авторка пояснила, чому вирішила висловитися публічно: “Я зрозуміла, що, ймовірно, не одна відчуваю щось подібне. Хотіла переконатися, що інші знають — вони не самотні”.

Дивлячись у майбутнє, вона зізнається, що не бажає змінювати формат відкритого усиновлення і насправді вдячна названим сім’ям.

“Мої надії на майбутнє полягають у тому, щоб усе залишалося як є, принаймні щодо відкритого усиновлення. Ми — втілення великої, щасливої родини, і я не могла б попросити кращих батьків для обох моїх дітей”, — підсумувала Белленджер.

Нагадаємо, раніше Фокус повідомляв про 24-річну лондонку Медді Берд, яка поділилася цікавим відео зі своїм 6-місячним сином Джудом. Спершу здається, що це звичайний момент — малюк мирно грається у своєму розвивальному кріслі. Однак глядачів здивувало несподіване відображення в дзеркалі позаду, яке привернуло чималу увагу.

А тим часом Коннор Лодж дозволив своїй маленькій доньці приготувати йому каву — і доволі швидко про це пожалкував. Він регулярно ділиться кумедними моментами зі свого життя, і одне з останніх відео зібрало тисячі переглядів і вподобайок, ставши справжнім хітом у мережі.





Джерело

Continue Reading

Усі новини

хазяйка квартири показала, що залишили після себе 3 орендарі

Published

on



Лаура Хіменес з Вашингтона, США, яка здає квартиру в оренду, була приємно вражена чистотою помешкання після перебування там групи гостей. Прочитавши пояснення у книзі відгуків, вона зрозуміла, що насправді сталося.

Про цей досвід жінка розповіла на своїй сторінці у TikTok.

Хазяйка поділилася кадрами, на яких оглядає свою нерухомість після виїзду гостей. Кімнати виявились в ідеальному порядку, що вкрай нетипово після відпочинку трьох осіб.

“Я відразу відчула, що щось не так, бо квартира була майже недоторканою, а це дуже дивно”, — розповіла 49-річна Хіменес виданню Newsweek.

Житло майже недоторкане

Господиня опублікувала відео з підписом: “Чому запис у гостьовій книзі Airbnb мене розчулив”.

“Кухня залишилася недоторканою, холодильник порожнім, а вітальня — ідеально чистою. Більшість рушників складені так, як і до заселення гостей, а спальнями наче ніхто не користувався”, — каже американка у кадрі.

Коли господиня вже збиралася йти, то прочитала запис у гостьовій книзі. “Гостя пояснила, що її подруги захворіли й не змогли приїхати на вихідні. Тому вона залишилася сама. Мені стало дуже сумно, коли я прочитала цю милу записку в книзі відгуків. Це розбиває серце. Але рада, що вона все одно насолодилася проживанням тут”, — пояснює авторка відео.

Реакція користувачів мережі

Ця емоційна історія спровокувала шквал відгуків у коментарях.

“Ой, як сумно”, — написав один з глядачів. Тоді як інший коментатор зазначив, що ідеальний стан будинку після орендарів не така вже й рідкість: “Я завжди залишаю житло ідеально чистим”.

“Мені подобається ділитися залаштунковими моментами, щоб надихати інших людей займатися таким типом інвестування”, — пояснила Хіменес, додавши, що була задоволена реакцією користувачів TikTok.

Як раніше повідомляв Фокус, 49-річна Галина Мандерс, власниця нерухомості у британському місті Болтон, показала наслідки здачі свого житла в оренду. За її словами, після недобросовісних квартирантів квартира перетворилася на руїну, і тепер для її відновлення потрібно щонайменше 30 тисяч фунтів стерлінгів — це близько 1,6 мільйона гривень.

Тим часом у Китаї тренер із міста Фошань (провінція Гуандун) став вірусною зіркою завдяки своєму незвичному улюбленцю — чорному буйволеняті, яке він утримує прямо у власній квартирі. 30-річний чоловік стикається з критикою з боку орендодавців, однак відмовлятися від свого рогатого друга не збирається.





Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.