Connect with us

Події

Одеський художник Геннадій Кім відкрив персональну виставку в техніці пуантилізму

Published

on


В галереї “Квартира №6” Одеського муніципального музею Блещунова відкрилася виставка талановитого митця, богослова та педагога Геннадія Кіма «Відображення невидимого». На виставці глядачі побачать нові твори, що були створені протягом останніх двох років. За цей час митець також розробив власну програму арт-терапії і протягом виставки проведе творчі зустрічі для всіх охочих, де пропонуватиме працювати зі своїм внутрішнім станом за допомогою кольору.

Геннадій Кім працює в техніці пуантилізму (від фр. point – крапка) — це стилістичний напрямок, який характеризується використанням ефекту оптичного змішування кольору безпосередньо на сітківці ока глядача, що дає можливість створювати надзвичайно складні кольорові ефекти нюансованого живопису, неможливого для відтворення механічними сумішами фарб. Завідуюча виставками музею Блещунова, мисткиня Марія Апрятова зазначає, що Кім неперевершено володіє цією технікою: «Художник передає найтонші нюанси кольорових співвідношень, які можна спостерігати тільки у природньому середовищі, а, головне, митець вміє передати навіть відтінки сакрального простору, тим самим Ким стає своєрідним провідником у невидимий таємничий світ».

У нових композиціях митець вперше використовує акрилову фарбу, завдяки якій роботи виглядають більш контрастними. А от основною ідеєю свого живопису Кім вважає передачу невидимого світу через видимі засоби образотворчого мистецтва. «Такий підхід дає нам можливість відчути думки та ідеї через колір і композицію. Адже картина є своєрідним відображенням невідомого — виразом через видимі образи того, що важко пояснити словами. Дані принципи стали основою для арт-терапії, яка дозволяє за допомогою кольору відчувати та вирішувати духовні та душевні проблеми нашого внутрішнього світу» (Геннадій Кім).

Саме до березневого пробудження природи підготовлена ця виставка. Надихаюча сила живопису Геннадія Кіма дійсно власна пробудити у глядача почуття піднесення та надії на світле майбутнє. Одеський музей особистих колекцій імені О.В. Блещунова запрошує відчути все це з 20 березня по 15 квітня. Графік для відвідування: з четверга по неділю з 11:00 до 17:00.

Детальніше про автора:
Геннадій Кім (1965)
1994 – закінчив Одеське державне художнє училище ім. М.Б. Грекова
2015 – бакалавр пастирського служіння
2017 – магістр богослов’я
2020 – магістр педагогіки вищої школи
2004 – персональна виставка в Одеському художньому музеї
2023 – персональна виставка в ОММОК ім. О.В. Блещунова
Займається творчою діяльністю і є служителем євангельської церкви в смт. Саврань Одеської області, Україна.





Джерело

Події

В Одесі відкрилася виставка художників, які служать в ЗСУ

Published

on


В Одеському Літературному музеї відкрилася виставка “Покликання” художників, які служать в лавах ЗСУ. Експозиція досліджує перетин мистецької і військової ідентичностей, вибудовуючи простір, де творчість стає формою самоартикуляції в умовах крайньої екзистенційної напруги.

Проєкт порушує питання візуальних стратегій виживання, трансформації художньої мови та збереження суб’єктності у стані війни. Представлені роботи фіксують внутрішні зміни митців — від емпатичного занурення у власний досвід до його контемплятивного переосмислення через художній жест. У кожному творі проступає індивідуальна оптика, голос митця, що не втрачається навіть у режимі радикальної реальності.

Важливою складовою експозиції є дефрамінг війни — спроба розглядати її не лише як деструкцію, а як чинник внутрішньої реконфігурації, що відкриває нові горизонти для мистецьких практик «Покликання» актуалізує тему духовної стійкості, внутрішнього світла як ресурсу суб’єктивності, що не згасає у темряві травматичного досвіду.

Це проєкт про те, як художник продовжує творити — не всупереч, а всередені війни. Це про вибір, який здійснює не розум, а глибинна інтенція — те, що й визначає справжнє покликання.

Учасники: Татаренко Ігор, Сімаченко Олександр, Erm Wohol, Танасюк Олександр, Недолуженко Денис, Луговцов Вадим, Буланий Єгор, Бреттер Павло, Кудрявцев Серж, Степанов Клим, Петро Нагуляк.
 

 

 

 
Фото: Сергій Коняхін.





Джерело

Continue Reading

Події

На війні загинув музикант і звукорежисер Валерій Литвин

Published

on


На російсько-українській війні загинув скрипаль хору імені Верьовки та звукорежисер театру “Берегиня” Валерій Литвин.

Як передає Укрінформ, про це у Фейсбуці повідомив Національний заслужений академічний український народний хор імені Григорія Верьовки з посиланням на музиканта та військовослужбовця Олександра Ярмака.

“Страшна біда прийшла в наш колектив. На фронті загинув Валерій Литвин — син першої скрипки нашого хору, Володимира Литвина”, – йдеться у повідомленні.

До повномасштабного російського вторгнення Валерій був скрипалем, як і його батько.

Про загибель Валерія також повідомили в Київському академічному театрі Українського фольклору “Берегиня”.

Як повідомляв Укрінформ, на фронті загинув звукорежисер Едуард Павлов.



Джерело

Continue Reading

Події

Археологи знайшли біля Олександрії стародавній єгипетський човен

Published

on



Біля узбережжя Олександрії виявили стародавній єгипетський човен для прогулянок, який відповідає опису грецького історика Страбона.

Про це повідомляє The Guardian, передає Укрінформ.

Знайдений прогулянковий човен, що датується першою половиною першого століття, мав довжину 35 метрів і був побудований так, щоб вмістити центральний павільйон з розкішно оздобленою каютою.

Судно було виявлено біля затопленого острова Антиродос, який був частиною Portus Magnus (великого порту – ред.) стародавньої Олександрії.

Страбон відвідав це єгипетське місто приблизно у 29-25 роках до нашої ери та писав про такі човни: «Ці судна розкішно обладнані та використовуються королівським двором для екскурсій, та натовпом гуляк, які спускаються з Олександрії каналом на публічні свята, бо щодня і щоночі човни переповнені людьми, які грають на флейті та танцюють».

Розкопки проводив Європейський інститут підводної археології (IEASM) під керівництвом запрошеного професора морської археології Оксфордського університету Франка Годдіо.

«Це надзвичайно захопливо, тому що вперше такий човен було виявлено в Єгипті… Ці човни згадувалися різними стародавніми авторами, такими як Страбон, і вони також були представлені в деяких іконографіях – наприклад, на мозаїці в Палестрині, де ви бачите такий човен набагато меншого розміру з дворянами, які полюють на гіпопотамів. Але (справжній човен – ред.) ніколи раніше не був виявлений», – зазначив професор.

На центральному карлінгсі судна було знайдено графіті грецькою мовою, яке ще належить розшифрувати.

За словами Годдіо, хоча дослідження затонулого корабля ще перебуває на початковій стадії, воно обіцяє відкрити нові відомості про “життя, релігію, розкіш і задоволення на водних шляхах ранньоримського Єгипту”.

Читайте також: У єгипетській пустелі археологи знайшли військову фортецю, якій 3500 років

Затонулий корабель залишиться на морському дні.

«Ми дотримуємося правил ЮНЕСКО, яка вважає, що краще (залишити – ред.) останки під водою», – відмітив науковець.

Як повідомляв Укрінформ, група італійських археологів виявила у морі поблизу узбережжя Сицилії рештки затонулого стародавнього грецького судна.

Фото: Franck Goddio/Hilti Foundation



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.