Одеса
Що турбує одеситів — головні проблеми міста очима мешканців

Люди на вулиці Одеси. Фото: Новини.LIVE
Одеса будь-якої пори року приваблює безліч туристів з усього світу. Сюди їдуть за атмосферою, колоритом, морем та насолодитися архітектурою. Хтось їде в повному захваті, інші ж звертають увагу на численні недоліки. Але що найбільше цікавить самих одеситів? Що їх хвилює та турбує?
Журналісти Новини.LIVE вийшли на вулиці міста, щоб дізнатися в одеситів, що вони б особисто запитали у мера міста?
Реклама
Читайте також:
Парки в Одесі
Тема зелених зон для одеситів — не дрібниця. В умовах шумного, гарячого й часто загазованого міста парки залишаються єдиним простором для відпочинку. Вікторія каже про прості речі — чистоту, догляд і турботу, яких сьогодні бракує Одесі. Містяни прагнуть бачити парки — зеленими, доглянутими й привабливими.
“Я б спитала в нього про парки. Чому в Одесі такі недоглянуті парки? Просто щоб за ними доглядали, прибирали сміття, траву, щоб вона була зелена, а не жовта”, — ділиться Вікторія.
Ливнівки для Одеси
Звичайно ж, люди говорять і про болючу тему — систему водовідведення, яка не витримала останню стихію. Адже це не просто інженерне питання, а безпека й життя. Ця проблема існує вже дуже багато років, і вона ніяк не вирішується.
“Перш за все бажаю меру, щоб ви зробили правильне рішення щодо проєктів по ливнівках. Сподіваюся, оберуть проєкт, який розв’яже це питання на багато років наперед”, — додає Олена.
Після трагедії Одеса досі не може оговтатися, а питання відповідальності зависло у повітрі. Люди хочуть не лише пояснень, а й дій. Одесити сьогодні як ніколи прагнуть, щоб влада приділила увагу водовідведенню міста.
“Чому так сталося? Чому були забиті ливнівки, коли йшли такі дощі? Це найболючіше питання, адже загинули люди. Це було жахливо”, — говорить Оксана.
Міські служби Одеси
З приходом холодів особливо відчутне стало питання з відсутністю тепла, перебоїв з електропостачанням та несвоєчасними ремонтами — усе це створює відчуття, що система не працює для людей. Одесити хочуть якісні послуги, за які приходять щомісяця рахунки. Для них справжнє місто починається не з фасадів, а з турботи про повсякденний комфорт.
“Я б запитав, коли вже нормально будуть працювати всі міські служби. Наприклад, комунальні. У минулому опалювальному сезоні нас мали під’єднати, але будинок залишився без тепла ще на півтора місяці. Ми просто чекали”, — каже Олександр.
Архітектура Одеси
Одеса — місто, яке тримається на людях, що його люблять. Попри розбиті дороги й старі будинки, вони залишаються тут — тому що це їхня домівка. Люди говорять про стару інфраструктуру, про втрату уваги до міських проблем. Але водночас — про любов, яка не зникає навіть у найважчі часи.
“Я хочу, щоб наші політики більше уваги приділяли місту, людям, нашим будинкам, які в жахливому стані, і любили місто. Я не хочу нікуди їхати — я тут народився, тут мої предки жили. І я вже тут живу 66 років”, — каже Віктор.
Одесити говорять просто, без політичних гасел і надмірних вимог — вони лише хочуть, щоб місто дбало про своїх людей. Щоб у дворах не стояла вода, у парках було затишно, а в домівках тепло. Ці голоси — не критика заради критики, а прохання зробити Одесу комфортною, безпечною й живою.
Раніше ми писали про те, як врятувати архітектуру Одеси. А також про те, чи потрібна, на думку одеситів, міська військова адміністрація в Одесі.
Одеса
Як удари дронами руйнують логістику ворога

Дим після атаки на Крим. Фото ілюстративне: Кримський вітер
Україна продовжує атакувати російські військові об’єкти на окупованих третироріях, зокрема в Криму. Цієї ночі під атакою вдруге опинився НПЗ у Феодосії. Удари по логістичних цілях, залізницях та паливу на півдні підривають постачання ворога і гальмують його бойові сили.
Про це в ефірі День.LIVE розповів речник ОК “Південь” Владислав Волошин.
Реклама
Читайте також:
Удари по логістиці
Речник ОК “Південь” зазначив, що залізниця й автомобільні шляхи — для армії те саме, що кровоносні судини для тіла. Якщо їх пошкодити, підрозділи противника втрачають постачання і підкріплення. За його словами, усе, що обслуговує російські війська на окупованих територіях, зокрема в Криму, — склади, колії, релейні шафи — є законною метою для ударів.
“Ми б’ємо по логістиці, щоб відрізати ворога від поповнення. Коли ешелон стоїть у полі, це вже ознака того, що логістика працює не так, як треба”, — сказав Волошин.
Задачі дронів
Дрони виконують дві ключові задачі: розвідку й ураження. Вони знаходять стоячі ешелони та вразливі ділянки дороги, а потім завдають точкові удари. За словами речника, це дозволяє зупиняти рух техніки й матеріалів без масових наступальних операцій.
“Навіть кілька успішних ударів по транспортних артеріях значно ускладнюють життя ворогу”, — додав він.
Волошин також підкреслив, що контроль за логістикою на окупованих територіях ведеться постійно: безпілотники фіксують рухи, а поцілені удари не дають ворогу швидко відновити постачання. За його словами, така робота йде і в Запорізькій, і в Херсонській зонах, де противнику стало “некомфортно” через постійні втручання у ланцюги постачання. Він додав, що стратегія полягає не в одиничних актах руйнування, а в систематичному підриві здатності ворога швидко пересувати ресурси. У підсумку такі дії повинні послабити противника там, де від цього безпосередньо залежить результат бою.
Нагадаємо, ми писали, що вночі українські бійці уразили нафтові резервуари й підстанцію в Криму. Також ми повідомляли, що партизани влаштували диверсії на залізниці в Росії.
Одеса
Віталію Граждану продовжили арешт до грудня 2025 року

Ексмер Білгород-Дністровського в кабінеті. Фото ілюстративне: Віталій Граждан/facebook
Колишньому меру міста Білгород-Дністровський, що на Одещині, відмовили у звільнені під заставу. Його підозрюють у вимаганні та рейдерстві. Посадовець пробуде під вартою щонайменше декілька місяців.
Про це Новини.LIVE дізналися з Єдиного реєстру судових рішень.
Реклама
Читайте також:
Справа проти ексмера
Під час чергового засідання у справі проти Віталія Граждана прокуратура просила продовжити йому запобіжний захід у вигляді тримання під вартою без можливості внесення застави. Натомість адвокат обвинуваченого клопотала про зміну запобіжного заходу на домашній арешт і відновлення Граждана на посаді.
Після вивчення матеріалів колегія суддів ухвалила рішення продовжити арешт ще на 60 діб — до 2 грудня 2025 року. Також ексмера залишили відстороненим від посади на цей самий період.
Що відомо про Віталія Граждана
Колишнього мера Білгорода-Дністровського підозрюють у спробі заволодіння базою відпочинку. За даними слідства, він зі спільниками переконав власницю передати частку об’єкта підконтрольній фірмі, а потім усунув її від управління та прибутків. Коли з’явилися покупці, Граждан почав погрожувати жінці та її родичам, вимагаючи віддати решту корпоративних прав.
Для реалізації схеми він залучив адвоката, реєстраторів і нотаріусів. Правоохоронці затримали його під час отримання завдатку — 30 тисяч доларів. У 2024 році Граждана відсторонили від посади, а з 20 липня він перебуває під вартою.
Йому інкримінують організацію вимагання з погрозою насильства в умовах воєнного стану. За цією статтею передбачено до 12 років ув’язнення з конфіскацією майна.
Нагадаємо, ми повідомляли, що в Одеській міській раді викрили вісім чиновників, які привласнили мільйони. Також ми писали, що СБУ затримала заступника начальника одеського БЕБ.
Одеса
У Чорному морі затонуло українське судно EILEEN — екіпаж врятували

Цивільне судно в морі. Фото ілюстративне: Maritime.bg
Поблизу болгарського узбережжя затонуло вантажне судно, що належало українській компанії. На його борту перебували десять українських моряків. Завдяки спільній операції Болгарії, Румунії та Туреччини всіх членів екіпажу вдалося врятувати.
Про це повідомило видання Maritime.bg.
Реклама
Читайте також:
Затонуле судно
Вчора, 12 жовтня, у Чорному морі, за 140 морських миль на схід від Варни, затонуло вантажне судно EILEEN, яке експлуатувала українська компанія. Судно подало сигнал лиха близько 13:00 після появи пробоїни у борту, через яку почала надходити вода. До рятувальної операції долучилися служби трьох країн — Болгарії, Румунії та Туреччини. На місце прибули болгарський прикордонний катер, румунське судно, турецьке допоміжне судно та вертоліт ВМС Болгарії.
Першими екіпаж помітили моряки турецького судна MURAT ILHAN, що працювало поблизу газового родовища “Сакар’я”. Вони знайшли два рятувальні плоти, у яких перебували всі десять українських моряків. Постраждалих підняли на борт турецького судна, усі живі та почуваються задовільно.
За попередніми даними, EILEEN — старе судно, побудоване понад 30 років тому. Протягом 2025 року його тричі затримували під час перевірок у портах, остання з яких відбулася в Ізмаїлі, де виявили кілька технічних порушень. Причини аварії зараз з’ясовують.
Нагадаємо, ми писали, що порти Одеси б’ють рекордні показники. Також ми писали, ворог активізував авіацію у Чорному морі.
-
Одеса1 тиждень ago
Електропостачання в Одесі 7 жовтня: відключень не прогнозують, енергетики працюють над відновленням
-
Усі новини1 тиждень ago
Як скласти заповіт – поради юристів
-
Суспільство1 тиждень ago
В Україні відзначають День фахівців логістичного забезпечення
-
Війна1 тиждень ago
Атаки ЗС РФ по енергетиці — експерт пояснив мотивацію агресора — подробиці
-
Події1 тиждень ago
Фільм» вийде у липні 2027 року
-
Війна6 днів ago
Раміна показала умови для мобілізованих: гірші за місця утримання полонених ворогів (фото)
-
Усі новини1 тиждень ago
чоловік зафіксував незвичне явище — відео
-
Відбудова1 тиждень ago
В Одесі відбувся форум «Відбудовуємо разом. Південний вектор»