Події
В Музеї сучасного мистецтва Одеси відкрилася виставка про прийняття свого тіла та самопізнання
В Музеї сучасного мистецтва Одеси відкрилася дебютна персональна виставка Анни Антонюк «Я є – хочеш ти цього чи ні». Експозиція присвячена жіночому тілу, його змінам упродовж життя та прийняттю його.
Художниця порівняла людське тіло з плантаном, який нерідко називають «безсоромником». Це дерево отримало таке прізвисько через свою особливість – розростатися вшир, скидати кору, оголюючи химерні візерунки на своєму стовбурі. Люди підрізають його, залишаючи рвані рани, а на корі – подряпини, вирізьблені імена, хрести. Ці сліди залишаються назавжди. Людське тіло переживає схожий досвід – воно постійно змінюється, трансформується, набуває нових форм. Його вкривають зморшки, рубці, синці, воно не залишається незайманим. Ми постійно оновлюємось – фізично, емоційно, психологічно.
Інколи зміни відбуваються не за нашою волею – під тиском суспільства, чужих поглядів, нав’язаних уявлень про те, якими ми «повинні» бути. Нас оцінюють, дають нам прізвиська, аналізують наш вигляд, мову, поведінку. Інші люди залишають на нас свої сліди – не завжди видимі, але завжди відчутні. Випадкові слова, несвідомі дії, жорстокі судження залишають довічні шрами, глибокі і болісні, особливо на тих частинах нас, які найбільш тендітні й незахищені.
Виставка Анни Антонюк «Я є — хочеш ти цього чи ні» – це процес внутрішньої реінкарнації. Це спроба подивитися на себе інакше, прийняти власну історію, а можливо, навіть ненавидіти себе трохи менше. Художниця веде відвертий діалог із собою, порівнюючи своє тіло з платаном – деревом, що не вписується у стандарти ідеалу, але від цього не втрачає своєї значущості – з ціллю навчитись у нього приймати себе.
Ця виставка – не лише про тілесність. Вона про проживання почуттів, осмислення власних ран і шрамів, про дотик до своєї історії. Це подорож до самопізнання, де кожен образ стає частиною глибокого внутрішнього монологу.
Події
Рідкісну картину Ренуара продали на паризькому аукціоні за $1,68 мільйона
Рідкісна картина французького імпресіоніста П’єра-Огюста Ренуара, на якій зображені його син та няня, пішла з молотка за 1,45 млн євро (1,68 млн дол.) на аукціоні, організованому домом Drouot у вівторок, 25 листопада, у Парижі.
Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
Як пише видання, картину під назвою «Дитина з іграшками – Габріель і син художника Жан», написану близько 1895 року, Ренуар подарував своїй єдиній учениці та близькій подрузі Жанні Бодо. Відтоді вона перебувала в її родині.
На картині зображені син художника Жан Ренуар та його няня Габріель Ренар. Вона була однією з улюблених моделей художника, позуючи майже на 200 його роботах, зазначив аукціоніст Крістоф Жорон-Дерем.
Син Ренуара, Жан, народився у 1894 році, здобув відомість як кінорежисер; помер у 1979 році.
Як зазначає артконсультант і спеціаліст із Ренуара Паскаль Перрен, витвір мистецтва перебуває «у винятковому стані» та «ідеально» зберіг усі свої кольори.
Ренуар був провідною фігурою імпресіоністського руху, який перевернув мистецтво наприкінці 19 століття.
Ціна продажу виявилася досить скромною порівняно з рекордом імпресіонізму, встановленим серією Клода Моне «Копиці сіна», яка пішла з молотка за 110,7 млн дол. у 2023 році, пише видання.
Як повідомляв Укрінформ, портрет авторства австрійського художника Густава Клімта був проданий у Нью-Йорку за 236,4 млн дол., ставши другим найдорожчим твором мистецтва, коли-небудь проданим на аукціоні.
Фото: Drouot /Фейсбук
Події
Прикарпатський художник створив картину «Козаки пишуть…» із портретами загиблих і зниклих безвісти воїнів
Прикарпатський художник Валерій Дувірак написав картину «Козаки пишуть…», на якій замість запорізьких козаків зобразив загиблих воїнів та безвісти зниклого сина Максима. Картину виставили на благодійний аукціон.
Про це у Фейсбуці повідомила голова Івано-Франківської ОВА Світлана Онищук, передає Укрінформ.
«Починаємо знайомити вас із лотами, що будуть представлені на X благодійному аукціоні. Цього разу – це картина «Козаки пишуть…», що символізує міст між подіями минулого і сучасності. Замість легендарних запорозьких козаків художник зобразив Героїв – воїнів із Прикарпаття, які за Україну віддали життя: Марка Вуянка, Романа Корнуту, Тараса Даніша, Святослава Короля та Максима Дувірака – сина митця, який вважається зниклим безвісти», – повідомила Онищук.
За її інформацією, благодійний аукціон відбудеться на підтримку 102 окремої бригади Сил територіальної оборони ЗСУ та 50 полку імені полковника Семена Височана Національної гвардії України.
Зазначається, що кожна мама загиблого воїна отримала від художника фотокопії картини та портрета сина.
Подружжя Христина та Валерій Дувіраки вп’яте долучаються до благодійних заходів Прикарпаття.
Як повідомляло агентство, відома художниця Євгенія Гапчинська намалювала портрет Буданова.
Фото: скриншот із відео
Події
На Прикарпатті презентували бренд центру Карпатської культури «Килимарка»
На Прикарпатті, у місті Косів, презентували бренд та айдентику культурно-креативного простору Центр Карпатської культури «Килимарка». Його створили в рамках проєкту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій».
Про це у Фейсбуці повідомляє відділ промоції, зв’язків і економічного розвитку Косівської міської ради, передає Укрінформ.
«На фінальній події проєкту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій», що впроваджувався у Косівській міській територіальній громаді за підтримки грантової програми British Council Ukraine з розвитку креативної економіки, представили бренд та візуальну айдентику культурно-креативного простору Центр Карпатської культури «Килимарка», – йдеться у повідомленні відділу Косівської міськради.
Тут зауважили, що «Килимарка» поєднує автентику Гуцульщини з сучасним поглядом на творчість і підприємництво.
«Арки, які збереглись як основний архітектурний елемент будівлі колишнього килимового цеху, стали основою візуального мотиву у створенні дизайн-системи бренду для ЦКК «Килимарка» у Косові», – додають у відділі Косівської міськради.
Зазначається, що реалізація проєкту стала важливим кроком до повноцінного запуску сучасного культурно-креативного простору у Косівській громаді.
Як повідомляло агентство, у Мінстратегпромі анонсували появу нового бренду українського ОПК – «Zbroya».
Фото: Відділ промоції, зв’язків і економічного розвитку Косівської міської ради
-
Цікаво1 тиждень agoПонад 1 600 учасників із 100 населених пунктів долучилися до Всеукраїнської конференції “Жити життя під час та після війни”
-
Політика7 днів agoпро звільнення в уряді: Винні мають нести покарання незалежно від посад
-
Усі новини7 днів agoСофія Ротару про війну – співачка відреагувала на обстріл Тернополя
-
Усі новини1 тиждень agoексперти назвали топ 3 ненадійних бренди (фото)
-
Війна7 днів agoНа фронті від початку доби
-
Усі новини6 днів agoКонкурс Міс Всесвіт — українка Софія Ткачук вийшла на подіум в купальнику
-
Усі новини1 тиждень agoВійна в космосі – РФ глушить військові супутники
-
Події7 днів agoХудожниця з Херсону відкрила в Одесі персональну виставку «Почути, щоб почати»
