Connect with us

Події

В Музеї сучасного мистецтва Одеси відкрилася виставка про прийняття свого тіла та самопізнання

Published

on


В Музеї сучасного мистецтва Одеси відкрилася дебютна персональна виставка Анни Антонюк «Я є – хочеш ти цього чи ні». Експозиція присвячена жіночому тілу, його змінам упродовж життя та прийняттю його.

Художниця порівняла людське тіло з плантаном, який нерідко називають «безсоромником». Це дерево отримало таке прізвисько через свою особливість – розростатися вшир, скидати кору, оголюючи химерні візерунки на своєму стовбурі. Люди підрізають його, залишаючи рвані рани, а на корі – подряпини, вирізьблені імена, хрести. Ці сліди залишаються назавжди. Людське тіло переживає схожий досвід – воно постійно змінюється, трансформується, набуває нових форм. Його вкривають зморшки, рубці, синці, воно не залишається незайманим. Ми постійно оновлюємось – фізично, емоційно, психологічно.

Інколи зміни відбуваються не за нашою волею – під тиском суспільства, чужих поглядів, нав’язаних уявлень про те, якими ми «повинні» бути. Нас оцінюють, дають нам прізвиська, аналізують наш вигляд, мову, поведінку. Інші люди залишають на нас свої сліди – не завжди видимі, але завжди відчутні. Випадкові слова, несвідомі дії, жорстокі судження залишають довічні шрами, глибокі і болісні, особливо на тих частинах нас, які найбільш тендітні й незахищені.

Виставка Анни Антонюк «Я є — хочеш ти цього чи ні» – це процес внутрішньої реінкарнації. Це спроба подивитися на себе інакше, прийняти власну історію, а можливо, навіть ненавидіти себе трохи менше. Художниця веде відвертий діалог із собою, порівнюючи своє тіло з платаном – деревом, що не вписується у стандарти ідеалу, але від цього не втрачає своєї значущості – з ціллю навчитись у нього приймати себе.

Ця виставка – не лише про тілесність. Вона про проживання почуттів, осмислення власних ран і шрамів, про дотик до своєї історії. Це подорож до самопізнання, де кожен образ стає частиною глибокого внутрішнього монологу.





Джерело

Події

На Прикарпатті презентували бренд центру Карпатської культури «Килимарка»

Published

on



На Прикарпатті, у місті Косів, презентували бренд та айдентику культурно-креативного простору Центр Карпатської культури «Килимарка». Його створили в рамках проєкту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій».

Про це у Фейсбуці повідомляє відділ промоції, зв’язків і економічного розвитку Косівської міської ради, передає Укрінформ.

«На фінальній події проєкту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій», що впроваджувався у Косівській міській територіальній громаді за підтримки грантової програми British Council Ukraine з розвитку креативної економіки, представили бренд та візуальну айдентику культурно-креативного простору Центр Карпатської культури «Килимарка», – йдеться у повідомленні відділу Косівської міськради.

Тут зауважили, що «Килимарка» поєднує автентику Гуцульщини з сучасним поглядом на творчість і підприємництво.

«Арки, які збереглись як основний архітектурний елемент будівлі колишнього килимового цеху, стали основою візуального мотиву у створенні дизайн-системи бренду для ЦКК «Килимарка» у Косові», – додають у відділі Косівської міськради.

Зазначається, що реалізація проєкту стала важливим кроком до повноцінного запуску сучасного культурно-креативного простору у Косівській громаді.

Читайте також: В історичній частині Житомира планують побудувати музей сучасного мистецтва

Як повідомляло агентство, у Мінстратегпромі анонсували появу нового бренду українського ОПК – «Zbroya».

Фото: Відділ промоції, зв’язків і економічного розвитку Косівської міської ради 



Джерело

Continue Reading

Події

Фільм «Війна тітки Світлани», знятий у Франківську, збирає на дрони у США та Канаді

Published

on



Документальний фільм режисера Олега Ущенка «Війна тітки Світлани», знятий в Івано-Франківську, збирає на дрони в українських храмах у США, ПАР та Канаді.

Про це Олег Ущенко розповів у інтерв’ю Укрінформу.

«Війна тітки Світлани» – про родину з Маріуполя. Це – короткометражка, тривалістю 24 хвилини. У цього фільму – цікава доля. Тепер його показують в українських храмах для діаспори у США, Канаді, ПАР і на зібрані кошти купують дрони для наших військових», – розповів режисер.

За його словами, фільм уже зібрав кошти на понад 120 дронів, які відправили на фронт.

«На прохання священників ми поки що не викладаємо в YouTube цей фільм, бо інакше зникне до нього інтерес», – додав Ущенко.

Він зауважив, що героїня фільму тітка Світлана нині живе в Івано-Франківську.

Читайте також: Фільм «Тиха повінь» здобув нагороду за найкращу операторську роботу на IDFA

«Уявіть, коли їх там обстрілювали, дах її будинку піднімався настільки, що крізь ті щілини виднілись вулиці, а потім дах опускався на своє місце. Такі розповіді, знаєте, зачіпають. Факти треба складати на полицю, як докази звірства російських окупантів», – переконаний режисер.

Він додав, що ця короткометражка увійде у проєкт документальних історій «Обпалені війною», в якому розповідатимуть про переселенців.

Як повідомляло агентство, на кінофестивалі «Молодість» відбулася прем’єра фільму про посттравматичний синдром у військових.

Ілюстративне фото: credo



Джерело

Continue Reading

Події

У Києво-Печерській лаврі запрацював аудіогід, адаптований жестовою мовою

Published

on



У Києво-Печерській лаврі запрацював перший в Україні аудіогід, адаптований жестовою мовою.

Як передає Укрінформ, про у Телеграмі повідомило Міністерство культури.

«У Києво-Печерській лаврі запрацював перший в Україні аудіогід, адаптований жестовою мовою! Заповідник разом із ГО «єМузей» представили інклюзивний сервіс, доступний на платформі emuseum.online», – йдеться у повідомленні.

Вказується, що переклад жестовою мовою виконала Уляна Шуміло — перекладачка та дослідниця культури доступності.

Тепер люди з порушеннями слуху можуть повноцінно відвідати й дослідити найважливіші пам’ятки Лаври: Успенський собор, Троїцьку надбрамну церкву, Велику лаврську дзвіницю, церкву Спаса на Берестові та інші святині.

Читайте також: У Чернівцях для туристів запустили мобільний додаток із вбудованим ШІ-помічником

У Мінкульті привітали запуск проєкту, який відкриває культурну спадщину для ще більшої кількості відвідувачів та формує справді доступне культурне середовище.

Ініціатива продовжує реалізацію Нацстратегії зі створення безбар’єрного простору, започаткованої першою леді Оленою Зеленською.

Як повідомляв Укрінформ, у червні цього року перша леді Олена Зеленська повідомила про запуск Всеукраїнської кампанії «Безбар’єрність – це коли можеш», спрямованої на просування принципів безбар’єрності та залучення людей до творення України без бар’єрів.



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.