Connect with us

Суспільство

В Одесі провели другу екскурсію центром на колісних кріслах Анонси

Published

on



Екскурсовод Євгеній Грінкевич повів екскурсію для людей з інвалідністю на колісних кріслах центром Одеси, перевіривши таким чином центр міста на інклюзивність. 

Разом з учасниками екскурсії маршрут пройшла кореспондентка Інтента

Цього разу Євгеній Грінкевич повів туристів з Грецької площі по Грецькій вулиці, а звідти на  Європейську вулицю й нею до Дерибасівської.

Як зазначив один з учасників екскурсії Андрій, йому було цікаво, а пересуватись містом було легше ніж, наприклад, у Львові, де йому було незручно через бруківку. 

“Екскурсія мені сподобалася й ми проїжджали більш-менш доступними місцями. Я для себе багато цікавого дізнався. Взагалі доступність центру в нас 50 на 50. Я собі вже знайшов маршрути, якими мені зручно пересуватись і я ними їжджу”, – зазначив він.

Також в екскурсії взяли участь депутати міської ради Лілія Леонідова й Олексій Осауленко. Депутати висловили свою думку по різному. Наприклад, на думку Лілії Леонідової міська рада піклується про доступність й робить багато для її забезпечення.

“Місто багато робить для доступності, але треба трохи допрацювати окремі локації”, – зазначила депутатка.

 Натомість за словами Олексія Асауленка, муніципалітету треба максимально залучати людей в колісних кріслах для моніторингу доступності тротуарів та доріг міста.

“Моніторинг треба робити саме з людьми в колісному кріслі, тому що саме вони знають на що звернути увагу! Наприклад, стоки для води там, де постелена нова плитка, повинні бути накриті вузенькими ґратами для зручного проїзду! Нам здається, що не страшно, а насправді реальна проблема! І якщо на тротуарі нерівності або відсутні плитки, теж небезпечно!”, – наголосив він.

Попередню екскурсію проводили з представником урядового уповноваженого з прав осіб з інвалідністю в Одеській ОВА, громадським діячем Олегом Соколовим у травні 2024 року. Тоді екскурсанти пройшли від Соборної площі, на Дерибасівську, звідти через міський сад на вулицю Гоголя та вулиця Гоголя до Шацького дворця. Й тоді на маршруті були виявлені проблеми, які наразі вже здебільшого виправили. 


Кирило Бойко



Джерело

Суспільство

Уряд затвердив одноразову виплату у випадку загибелі або поранення журналістів

Published

on



Першу державну одноразову виплату у випадку загибелі або поранення журналістів під час виконання професійних обов’язків отримає батько закатованої журналістки Вікторії Рощиної.

Як передає Укрінформ, про це Прем’єр-міністерка Юлія Свириденко повідомила у Телеграмі.

“Уряд розпочинає виплати у випадку загибелі або поранення журналістів під час виконання професійних обов’язків. Вчора ухвалили рішення, яке забезпечує одноразову допомогу через Держкомтелерадіо. Першу виплату ми здійснюємо батькові журналістки Вікторії Рощиної, яка загинула в російському полоні”, – написала Свириденко.

За її словами, програма таких виплат передбачена у держбюджеті на 2026 рік.

Свириденко зазначила, що від початку повномасштабного вторгнення Росія вбила 21 журналіста під час виконання службових обовʼязків, серед них українці та іноземці.

Читайте також: Для отримувачів базової соцдопомоги не передбачені виплати ₴6 500 – Мінсоцполітики

“Для Української держави це питання справедливості перед тими, хто самовіддано шукав правди, документував факти російських злочинів і втратив через це життя”, – додала вона.

Як повідомлялося, від початку агресії РФ проти України щонайменше 112 українських та іноземних журналістів були затримані або взяті у заручники російськими чи проросійськими силами, а приблизно 30 українських журналістів досі залишаються у російських тюрмах.

Фото: КМУ



Джерело

Continue Reading

Суспільство

Труханов розкритикував ініціативу Лисака про гуманітарні автобуси Анонси

Published

on



Колишній міський голова Геннадій Труханов розкритикував ініціативу очільника Одеської міської військової адміністрації Сергія Лисака про використання гуманітарних автобусів для безоплатних маршрутів.

Колишній мер назвав ідею непоміркованою й наголосив, що використання їх в такому режимі коштуватиме міському бюджету 120 тисяч гривень.

 “Сьогодні місто запустило їх як безкоштовні. Але є кілька важливих моментів. По-перше, фінанси. Безкоштовний транспорт не буває безкоштовним. Його робота буде коштувати близько 120 млн грн на рік. Це витрати на пальне, технічне обслуговування, ремонт, зарплати водіїв. І ці кошти покриваються не з повітря — їх сплачують одесити. По-друге, кадри. Це специфічний транспорт. Потрібні водії, які вміють працювати саме з такими автобусами. Сьогодні таких фахівців у місті критично мало — і це окреме питання.  По-третє, конкуренція з електротранспортом. Коли з’являється безкоштовна альтернатива, люди природно пересідають на неї. У результаті “Одесміськелектротранс” недоотримує кошти, необхідні для стабільної роботи трамваїв і тролейбусів. Фактично один вид транспорту виживає за рахунок іншого. По-четверте, відповідальність. Коли ми працювали, ми не могли ухвалювати такі рішення без чітких механізмів компенсації від держави. Центральна влада тоді не розглядала цю тему як пріоритет”, – заявив міський голова.

Хто їздитиме в Одесі безкоштовно, їздитиме взагалі та чи не вдарить це по транспорту міста, з’ясовували в Акценті.

Виконавчий комітет Одеської міської ради 11 листопада запропонував Одеській міській військовій адміністрації передбачити фінансування на обслуговування автобусів у розмірі майже 10 мільйонів гривень до кінця року.  


Кирило Бойко



Джерело

Continue Reading

Суспільство

АМПУ визначила постачальника буксира для роботи на Дунаї

Published

on


АМПУ визначила постачальника нового буксира-штовхача для роботи на Дунаї за результатами міжнародної закупівлі в межах проєкту RELINC спільно зі Світовим банком.

Переможцем тендеру стала компанія SC SEVERNAV S.A. (Румунія), повідомили в АМПУ

Контракт підписали в листопаді 2025 року, поставка судна очікується на початку 2027-го.

До процесу закупівлі залучили міжнародних експертів та консультантів, які супроводжували всі етапи — від підготовки тендерної документації до укладання контракту. Всі процедури відбувалися через систему Prozorro та відповідно до правил закупівель Світового банку.

В АМПУ підкреслили, що партнерство зі Світовим банком у межах проєкту RELINC є прикладом ефективної міжнародної співпраці, яка сприяє відновленню критичної транспортної інфраструктури України, підтримує сталий розвиток Дунайського регіону та підвищує стійкість логістичної системи країни.

Закупівлю здійснили в межах компоненту Е «Розширення масштабів критично важливих Дунайських логістичних ланцюгів» за проєктом RELINK, що виконується ДП «АМПУ» та Міжнародним банком реконструкції та розвитку коштом грантового фінансування з Цільового фонду багатьох донорів з підтримки, відновлення, відбудови та реформування України.

Раніше USM повідомляв, що в Одесі обговорили посилення безпеки морського порту.



Джерело

Continue Reading

Trending

© 2023 Дайджест Одеси. Копіювання і розміщення матеріалів на інших сайтах дозволяється тільки за умови прямого посилання на сайт. Для Інтернет-видань обов'язковим є розміщення прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на використаний матеріал не нижче другого абзацу. Матеріали з позначкою «Реклама» публікуються на правах реклами, відповідальність за їхній зміст несе рекламодавець.